معرفی الگوریتم EMD

--

الگوریتم EMD یا این که انطباق ظریف دامین Exact Match Domain

بعداز معرفی الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن و جریمه شدن اکثری از سایت ها و حذف شان از نتیجه ها کاوش , این توشه گوگل در انتهای سال 2012 الگوریتم و اما ضابطه جدیدی را برای تصحیح در الگوریتم سئو وب سایت معرفی نموده است .

https://ismaeilsahab.ir/emd/

خیلی از وبمستران برای ارتقاء رنکینگ سایت خویش در موتورهای کاوش به‌این صورت فعالیت می نمایند . آن ها با اعتنا به دسته فعالیتی که دارا هستند و ولی محصول ها و خدماتی که ارائه می دهند وبسایت هایی با دامنه نام آن مال تعریف می نمایند . سپس با به دست آوردن لینک و پیوند از دایرکتوری های مبلغی و وب لاگ هایی که وبمستران برای به عبارتی کلمه و واژه اساسی صحیح کرده , حجم متعددی پیوند اخذ می نمایند که منجر می توان به سرعت سکو تارنما در نتیجه ها کاوش ارتقا یابد .

الگوریتم emd چیست؟

بعداز معرفی الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن و جریمه شدن بخش اعظمی از تارنما ها و حذف شان از نتیجه ها کاوش , این توشه گوگل در انتهای سال 2012 الگوریتم و ولی ضابطه جدیدی را برای تصحیح در الگوریتم سئوی سایت معرفی نموده است .

خیلی از وبمستران برای ارتقاء رنکینگ سایت خویش در موتورهای کاوش به‌این صورت فعالیت می نمایند . آن‌ها با دقت به دسته فعالیتی که دارا‌هستند و ولی تولید ها و خدماتی که ارائه می دهند تارنما هایی با دامنه نام آن کالا تعریف می نمایند . بعد با دریافت کردن پیوند از دایرکتوری های مبلغی و وبلاگ هایی که وبمستران برای به عبارتی کلمه و واژه حیاتی صحیح کرده , حجم متعددی لینک و پیوند اخذ می نمایند که سبب ساز می توان به سرعت درجه وبسایت در نتیجه ها کاوش ارتقاء یابد .

به صورت نمونه در حوزه عمل ما یکی تولیدها , سئوی سایت می‌باشد و خیلی از همکارانمان وبسایت هایی با دامنه سئو وب سایت ساخت کرده اند و فارغ از این که سایت توانمند داشته باشند با استعمال از همین ترفندها در حاصل بالای موتورهای کاوش قرار گرفتند .

بر طبق الگوریتم EMD , گوگل این تارنما ها را مورد بررسی شدید قرار داده و در صورت ضعف در محتوای کارکشته , عدم عمل در شبکه های مردمی , بک پیوند های اسپم , کمبود anchor text سریعا مورد جریمه قرار خواهد بخشید و در حاصل ذیل خیس صفحه ها اساسی خواهد آمد .

برای پرهیز از جریمه شدن بوسیله الگوریتم EMD راهکارهای تحت مطرح می‌گردد :

ارائه تولید ها کیفیت بالا به یوزرها به وسیله تارنما

محافظت و توسعه و گسترش رابطه ها عالی با مشتریان نو و سابق

فراهم نمودن شایسته ترین سرویس ها فروش ( گارانتی )

مشغول کردن مشتریان در سایت با ارائه محتوای ارزشمند

آشنا شدن با مشتریان در کارخانه های آموزشی یا این که حوادث چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری

https://ismaeilsahab.ir/payday-loans-google/

گونه های دامنه تطبیق ظریف یا این که Exact Match Domain

چهار فاکتور کلیدی برای تحلیل دامنه تطبیق موجود هست که درزیر هرمورد را مورد بررسی قرار میدهیم .

دامنه هایی که دارنده تراز بالایی میباشند و دارنده پسوندهای net , com و org می‌باشند .

به کارگیری از کلمه ها با اهمیت جانور در دامنه

استعمال از خط چین

وجود حروف طولانی تر , صفت یا این که قید . در حالتی‌که این کلمه ها در دامنه وجود دشته باشد به آن دامنه تطبیق نسبی می‌گویند .

وبسایت هایی که دامنه های مرحله بالا دارا‌هستند بیش تر از سه واژه با اهمیت نمی توانند در دامنه خویش قرار دهند .

خوبتر است از خطه فاصله در تیتر دامنه به کار گیری نشود و در صورت نیاز تنها یک توشه مصرف شود .

چنانچه دامنه ای فاکتور هایی که در صدر مطرح شد را رعایت نکند و به وسیله گوگل شناسایی شود و دارنده سئو وب سایت ضعیف و همینطور محتوای بی کیفیت باشد با‌گاز اسپم می شود .

گوگل چه رویکرد کاری برای دامنه تطبیق دارد؟

از سال 2012 به آنگاه با معرفی الگوریتم EMD میزان دامنه های Exact Match فراوان کم شده شده‌است . اشخاصی که از این دامنه ها استعمال می نمایند دارنده وبسایت های مضاعف عالی و بنیادی می‌باشند . اما این الگوریتم هنوز به صورت به طور کامل فعال فعالیت نمیکند و صرفا بر روی 0 . 6 درصد از عبارات اصلی انگلیسی تاثیر می‌گذارد .

گوگل در توئیتی بیان کرد : در صورتی سایتی با دامنه تطبیق تماشا کردید که دارنده کیفیت تحت محتوایی بود لطفا به ما اطلاع دهید .

https://ismaeilsahab.ir/google-caffeine/

وجود دامنه تطبیق ظریف به خودی خویش مشکلی ندارد . درصورتی که خلل به‌وجود می‌آید که وبسایت ها روش اسپمینگ پیش گیرند .

--

--

مطالب کاربردی سئو سایت
0 Followers

این روزها استفاده از خدمات سئو، دیدن یک آموزش سئو حرفه ای، مشورت با یک کارشناس سئو و فهمیدن این موضوع که اصلا سئو چیست، کار خیلی سختی نیست!