Gold — Altın Filmi İzle, Konusu ve Yorumları

film önerileri
1 min readFeb 14, 2017

--

Altın filmi orjinal ismi ile Gold yapımında, para hırsı ve kısa yoldan zengin olma hayalleri ile yaşayan bir adam ve onun Endonezya’nın oldukça derinlerinde bulunan, sık ağaç örtüsü ile kaplı ormanlık alanlarda Altın olduğunu duyması ile birlikte yanına bir jeolog kafalayarak altını çıkarmak üzere yola çıkması ile başlayan maceralar silsilesini konu alan bir yapımdır. Gerçekten altını çıkartabilecekler mi ?

Filmi şu linkten izleyebilirsiniz: Gold Filmi izle

Altın filmi içerisinden bir kesit

Gold Filmi Fragmanı

Altın Filmi Yorumları

  • Türkiye’de vizyona gireceği tarihi bekleyemeyip internetten izledim. HD kalitede Bulfilm.com adresinde var, ben çok sevdim. Macera tutkunu bir insan olarak tam olarak yapmak istediğim şeyleri anlatıyor resmen.
  • Bana kalırsa 2017 senesinin en iyi macera filmi olarak anılacak bir yapım. IMDB 8 civarında bir puanı hak ediyor ama 6.5 almış, yine de bu size kötü imaj vermesin bence mükemmel ötesi bir yapım.
  • Amerika’da yaşıyorum, vizyona girer girmez beş arkadaşım ile beraber gittik izledik. Oyunculuklar enfes, hikaye özgün ve farklı bence on numara bir yapım.

Altın filmi hakkında yapılan yorumlar böyleydi, Altın fimini http://bulfilm.com/gold-altin-filmi-izle adresinde izleyip daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

--

--