‫‫‫‫‫‫‫خبرنامه Optimistic 🔴🔵: شماره 11

0xMasoud.eth
18 min readJun 1, 2023

‫‫‫‫‫‫‫خبرنامه منحصر به فرد DEFI در OP Superchain که توسط کاربران Defi برای کاربران Defi نوشته شده است.

Subli_Defi

‫‫‫‫‫‫‫قبل از هر چیز، می خواهم از شما برای نظرات، حمایت ها، لایک های شما در این سفر 🔴🔵 خوش بینانه(Optimistic) تشکر کنم. تشویق ویژه👏 برای 4 هم تیمی ام که بدون آنها هیچ یک از این کارها به ثمر نمیرسید.

‫‫‫‫‫‫‫و در نهایت تبریک بخاطر 221 مشترک جدید این خبرنامه.

‫‫‫‫‫‫‫با تشکر از شما بابت مطالعه 🔵🔴 خبرنامه Optimistic (توسط Subli_Defi)! برای دریافت پست های جدید مستقیماً در ایمیلِ خود، به صورت رایگان مشترک شوید.

‫‫‫منوی هفته

‫🔴بروزرسانی فنی: آپگرید بدراک— افزایش مقیاس‌پذیری و پذیرش DeFi

‫آپگرید بدراک یک نقطه عطف اصلی برای کل OP Stack (سرعت بیشتر، هزینه‌های ارزان‌تر، مقیاس‌پذیری بیشتر) است. برنامه‌ریزی شده برای اینکه در ۶ ژوئن مستقر شود، بیایید ببینیم که چگونه این موضوع آپتیمیزم را تغییر می‌دهد.

‫🔵داده های آنچین: تجزیه و تحلیل توکن OP از IntoTheBlock

‫IntoTheBlock بازار اطلاعاتی خود را در Optimism منتشر کرده است. برای اولین مقاله خود، از تحلیل آنچین برای تجزیه و تحلیل توکن آپتیمیزم در 6 موضوع استفاده شد: مالی، شبکه، مالکیت و سوشال. ما تمام نکات کلیدی این مقاله را برای شما آماده کرده ایم.

‫🟣به روز رسانی پروژه: Overtime Markets

‫Overtimes Markets یک پروتکل AMM ورزشی است. با چندین ورزش مختلف در دسترس و اکنون با برخی طرح های انگیزشی OP تقویت شده است، طرفداران ورزش در سراسر جهان اکنون می توانند یک پوزیشن در تیم مورد علاقه برنده مورد انتظار خود خریداری کنند و انتظار کسب دلار داشته باشند. مقاله را به طور کامل بخوانید، خوانندگان اولیه پاداش خواهند گرفت.

‫‫‫🟢تحلیل کلان: بیتکوین

‫به روز رسانی دو هفته ای در بازار کریپتو. به بحران دلار نزدیک می شویم. بیت کوین و اتریوم همچنان باقی هستند، در حالی که آلت کوین ها در حال خونریزی هستند. روایات چین، از آنجایی که هنگ کنگ به خرده فروشان اجازه داد و ستد ارزهای دیجیتال را می دهد، در سراسر توییتر کریپتو وجود دارد. ببینیم الان کجای کاریم

‫‫‫🟤استراتژی فارمینگ : DCA در Staked ETH با استفاده از Mean Finance

‫Mean Finance یک برنامه غیرمتمرکز است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا DCA را به آف چین و آنچین انجام دهند. چی میشد اگر میتونستید با توکن های Liquid Staked بیاید و DCAانجام دهید؟

‫‫‫🟠پادکست: مصاحبه پروژه (به روز رسانی و نقشه راه)

‫‫‫‫‫‫‫در دو هفته گذشته، خرسند بودم که در برنامه زنده، میهمانانی داشتم از:

  • ‫Aori
  • ‫Mux Protocol

‫‫‫‫‫‫‫پادکست در انتهای خبرنامه در دسترس است.

‫⚫ سری کمپین‌های آپتیمیزم درحال برگزاری است — برای کسب 30 هزار OP مشارکت کنید

‫‫‫جویندگان عزیز، بیایید، با تکمیل این سری از کوئست‌ها، در مورد #Optimismمشارکت کنید و توکن OP کسب کنید.
https://www.tideprotocol.xyz/users/spaces/5d9682f7-8d61-4c97-b5af-547ad95b3a01

‫Timeline:

  • ‫‫کوئست اول: 🟢در حال برگزاری، پایان، 31 جولای
  • ‫‫کوئست دوم: 🔴Closed- 🔥تعداد 14 توکن 🔴OP کسب شده توسط هر دارنده NFT! تبریک! 🪂Airdrop در هفته های آینده انجام می شود (تنظیم فرآیند با Tide3)
  • ‫‫کوئست دوم: 🔴Closed- 🔥تعداد 25 توکن 🔴OP کسب شده توسط هر دارنده NFT! تبریک! 🪂Airdrop در هفته های آینده انجام می شود (تنظیم فرآیند با Tide3)
  • ‫کوئست چهارم: 🟡برای چند روزدیگه برنامه ریزی شده، گوش به‌زنگ باشید..
  • کوئست پنجم: 🌽برای چند هفته دیگه برنامه ریزی شده، گوش به‌زنگ باشید.
  • کوئست ششم: 🐻هنوز براش آماده نیستید…

‫‫جدول زمانی گاورننس

‫‫رای گیری چرخه 12a (برای دسترسی به پیشنهادات دقیق روی لینک زیر کلیک کنید):

‫‫‫‫وضعیت سوپرچین OP‫

‫🟡Pika Protocol

‫⚫Worldcoin Worldcoin بزرگترین شبکه هویتی و مالی جهان را می سازد.

‫‫‫Ethos Reserve حامی رسمی خبرنامه آپتیمیستیک🔴🔵است.

‫‫‫Ethos Reserve برای من ساده ترین موقعیت اهرمی موجود در Optimism است. ETH، wBTC یا OP را واریز کنید و استیبل کوین ERN را تنها با کارمزد ثابت در مبلغ وام گرفته شده خود، بدون بهره برداری دیگر، مینت کنید. رابط کاربری بصری، ایمن شده توسط 154 حسابرس، معماری کارآمد، کاربران همچنین می توانند ریوارد چندباره را کسب کنند (ERN، OATH، wBTC، ETH، OP).

‫‫‫اگر می‌خواهید Ethos Reserve را امتحان کنید، راه دسترسی اینجاست: https://ethos.finance

‫🔴بروزرسانی فنی: آپگرید بدراک — افزایش مقیاس‌پذیری و پذیرش DeFi

‫معرفی

‫راه‌اندازی طولانی‌مدت Bedrock در شبکه Optimism نقطه عطفی مهم در تکامل دیفای (DeFi) و مقیاس‌پذیری بلاک چین است. با راه اندازی شبکه اصلی Bedrock در Optimism، کاربران می توانند انتظار بهبود سرعت تراکنش، کاهش هزینه ها، و افزایش مقیاس پذیری را داشته باشند و اکوسیستم DeFi کارآمدتر و کاربرپسندتر را تقویت کنند. این مقاله به بررسی ویژگی‌های کلیدی بدراک در آپتیمیزم و تأثیر بالقوه آن بر چشم‌انداز گسترده‌تر بلاک چین می‌پردازد.

‫ارتقاء OP Mainnet به نسخه Bedrock

‫ارتقای آتی OP Mainnet به نسخه Bedrock در 6 ژوئن 2023، نقطه عطفی بسیار مورد انتظار در تکامل پلتفرم Bedrock است. این ارتقاء طیف وسیعی از پیشرفت‌ها و ویژگی‌های قابل توجهی را معرفی می‌کند که انتظار می‌رود عملکرد، عملکرد و تجربه کاربری پلتفرم را افزایش دهد.

‫انتشار Bedrock یک بازنویسی کامل از کل رول آپ استک است و بزرگترین ارتقای منتشر شده در OP Mainnet خواهد بود.

‫افزایش قابلیت مقایس‌پذیری و سرعت

‫مقیاس پذیری یک چالش دائمی برای شبکه های بلاک چین بوده است که اغلب منجر به ازدحام و هزینه های بالای تراکنش می شود. Bedrock که بر پایه پروتکل Optimism ساخته شده است، با استفاده از فناوری لایه دو قصد دارد به این مسائل رسیدگی کند. Bedrock با پردازش تراکنش‌های آف‌چین(خارج از زنجیره) و تعهد دوره‌ای آن‌ها به شبکه اصلی اتریوم، به سرعت تراکنش‌های سریع‌تری دست می‌یابد و ازدحام را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

‫فناوری آپتیمیستیک رول‌آپ آپتیمیزم امکان تجمیع چندین تراکنش را در یک دسته واحد فراهم می‌کند و بار شبکه اتریوم را کاهش می‌دهد. این رویکرد Bedrock را قادر می‌سازد تا هزاران تراکنش را در ثانیه انجام دهد و در عین حال امنیت و تمرکززدایی شبکه زیربنایی اتریوم را حفظ کند. نتیجه یک تجربه کاربری یکپارچه و پاسخگو است که با سیستم های مالی سنتی رقابت می کند.

‫هزینه های کمتر و دسترسی بهتر

‫هزینه های بالای گس در اتریوم مانعی برای ورود بسیاری از کاربران، به ویژه آنهایی است که با برنامه های DeFi درگیر هستند. بدراک در آپتیمیزم با کاهش چشمگیر هزینه های تراکنش تا -47 درصد راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد! با پردازش تراکنش های آف‌چین(خارج از زنجیره) و تنها نتایج نهایی ارسال شده در اتریوم، کاربران می توانند بدون به خطر انداختن امنیت، از کارمزدهای بسیار پایین تری برخوردار شوند.

‫کارمزدهای کمتر نه تنها DeFi را برای کاربران خُرد در دسترس‌تر می‌کند، بلکه بازیکنان نهادی را که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار رو به رشد DeFi هستند، جذب می‌کند. کاهش هزینه‌های تراکنش، فرصت‌های جدیدی را برای دیفای (DeFi) باز می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا با پروتکل‌ها و قراردادهای هوشمند بدون پرداخت هزینه‌های گزاف تعامل داشته باشند. این مقرون به صرفه بودن باعث دسترسی و فراگیر شدن می شود، هم کاربران خُرد و هم بازیگران نهادی را به دنیای DeFi جذب می کند و رشد اقتصاد غیرمتمرکز را تسریع می بخشد.

‫تعامل بی‌درز

‫یکی از نقاط قوت اصلی بدراک در آپتیمیزم، قابلیت تعامل آن با اپلیکیشن های موجود مبتنی بر اتریوم است. Bedrock به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های خود را از اتریوم به شبکه Optimism منتقل کنند و از افزایش مقیاس پذیری و کاهش هزینه ها استفاده کنند. این سازگاری انتقال یکجا برای پروژه‌های موجود را تضمین می‌کند، دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را گسترش می‌دهد و یک اکوسیستم پر جنب و جوش را تقویت می‌کند.

‫قابلیت تعامل Bedrock همچنین فرصت هایی را برای ارتباط زنجیره ای متقابل و ادغام با دیگر راه حل های لایه دو باز می کند. بدراک با برقراری ارتباط با شبکه‌هایی مانند Polygon، Arbitrum و دیگران، می‌تواند مقیاس‌پذیری و قابلیت همکاری خود را افزایش دهد و یک اکوسیستم DeFi چند زنجیره‌ای پررونق ایجاد کند.

‫گسترش مرزهای DeFi

‫راه اندازی بدراک در آپتیمیزم انقلاب دیفای را به اوج جدیدی می رساند. Bedrock با ترکیب مقیاس پذیری، کارایی و قابلیت همکاری، پتانسیل واقعی برنامه های DeFi را باز می کند. کاربران اکنون می توانند تراکنش سریع، کارمزد کم و تعاملات یکپارچه را با طیف گسترده ای از پروتکل های DeFi تجربه کنند.

‫این تجربه کاربری پیشرفته و دسترسی بهبودیافته آماده است تا پذیرش DeFi را به سطوح بی سابقه ای برساند. همانطور که Bedrock موانع ورود را کاهش می‌دهد، موسسات مالی سنتی، کاربران خُرد و تازه واردان بازار جذب فرصت‌ها و مزایای بی‌شمار ارائه شده توسط DeFi می‌شوند.

‫نتیجه‌گیری

‫راه اندازی Bedrock در شبکه Optimism نشان دهنده یک جهش به جلو برای مقیاس پذیری و پذیرش DeFi است. با استفاده از فناوری لایه دو Optimism، Bedrock سرعت تراکنش های پیشرفته، کاهش هزینه ها و قابلیت همکاری بهبود یافته را ارائه می دهد و DeFi را در دسترس تر و کاربرپسندتر می کند، همانطور که Polynomial اخیراً بیان کرده است:

‫همانطور که فناوری بلاک چین به تکامل خود ادامه می دهد، راه حل هایی مانند Bedrock راه را برای آینده دیفای و فراگیری آن هموار می کند. Bedrock با راه اندازی خود، ما را یک قدم به دستیابی به پتانسیل کامل DeFi در مقیاس جهانی نزدیکتر می کند.

‫🔵داده های آنچین: تجزیه و تحلیل OP از IntoTheBlock

IntoTheBlock یک پلت فرم هوشمند بازار است که در سال 2019 برای دارایی های کریپتویی، کاملاً مبتنی بر یادگیری ماشین ایجاد شده است. IntoTheBlock اخیراً شبکه اصلی Optimism را به تحلیل آنچین خود اضافه کرده است.

‫آنها اولین مقاله تحقیقاتی را در مورد توکن OP ساختند. پس از مطالعه این گزارش، نکات کلیدی را برای شما جمع آوری کردیم. ابزار تحقیق IntoTheBlock بینش هایی را در مورد 6 موضوع ارائه می دهد، بیایید وارد آن شویم! به خاطر داشته باشید که تجزیه و تحلیل با قیمت OP امروز در 1.56 دلار به روز شد، تجزیه و تحلیل انجام شده در 29-می.

‫مباحث مالی آپتیمیزم:

‫با این قیمت فقط 25 درصد از دارندگان سود دارند. به خاطر داشته باشید که در 31-مه، آنلاک بزرگی از سوی مشارکت کنندگان و سرمایه گذاران وجود دارد که عرضه در گردش را بیش از دو برابر خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد توکنومیکس OP، خبرنامه شماره 4 را بررسی کنید.

‫تحلیل شبکه:

‫تعداد کل آدرس ها به طور مداوم و پیوسته افزایش یافته است (حدود 75 هزار آدرس جدید در هر ماه) و با سرعت بیشتری بین پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 که مصادف با پایان تلاش های آپتیمیزم است، ما کاملا مطمئن هستیم که شما برای فارم کردن ایردراپ #2 تلاش خودتون رو کردید.

‫با این حال، این معیارها نشان دهنده سطح فعالیت آنچین نیست. باید نگاهی به تعداد کاربران فعال داشته باشیم. این گزارش بیان می کند که به طور متوسط 1.29 درصد از کل کیف پول ها هر روز فعال هستند که حدود 12 هزار کاربر در روز است.

‫مالکیت

‫آیا از این جدول که دارندگان بیت کوین را دسته بندی می کند مطلع هستید؟

‫اگر همین کار را با OP انجام دهیم چه می شود:

‫بشین و اینو بخون:

‫🔥🔥92٪ از کل عرضه توسط 49 کیف پول نگهداری می شود🔥🔥 که البته به داده های بیشتری نیاز دارد، زیرا شامل دارایی های بنیاد آپتیمیزم نیز می شود. بیایید اکنون از Dexscreener استفاده کنیم که می تواند توزیع دارندگان توکن OP را به شما نشان دهد:

‫حداقل 3 آدرس دایره قرمز آنهایی هستند که متعلق به بنیاد OP هستند. مجموع توکن‌های OP که توسط کیف پول‌ها با رنگ زرد مشخص شده‌اند، می‌تواند Early Investors یا Sugar Xaddies باشد.

‫آمار سوشال:

‫IntoTheBlock به محققان اجازه می دهد به داده های تعامل دسترسی داشته باشند و ما می دانیم که مشارکت جامعه از نظر تأثیر قیمت چقدر مهم است.

‫نکته جالب این است که علیرغم اینکه چند روز قبل از باز آنلاک توکن است، احساس منفی بسیار کمی در مورد توکن OP وجود دارد. نتیجه گیری خود من این است که پویایی اکوسیستم، و نه تنها در DEFI، تأثیر مثبتی بر توجه کاربران دارد.

‫و برای دارندگان خصوصی بزرگ، لطفاً به خاطر داشته باشید که تقریباً 38 میلیون توکن OP برای رای دادن واگذار شده است. اکثر آنها توسط نمایندگان نگهداری می شوند، اما کاربران خُرد نیز آنها را با توجه به واجد شرایط بودن ایردراپ در آینده نگه می دارند.

‫سخن پایانی:

‫مایلیم از IntoTheBlock به خاطر پاسخگویی به برخی از سوالات ما تشکر کنیم و از همه کاربران کنجکاو دعوت می کنیم به وب سایت آنها نگاهی بیندازند:

https://app.intotheblock.com

‫🟣به روز رسانی پروژه: Overtime Markets

‫سلام، رفقا! به مقاله جدیدی در خبرنامه آپتیمیستیک خوش آمدید، امروز ما چیز خاصی برای صحبت در مورد آن داریم: Overtime Markets!

‫اما چه چیزی بازارهای اضافه کاری را متمایز می کند؟ آنها دنیای ورزش و پیش بینی را با هم جمع می کنند! ساخته شده بر اساس Thales Protocol و با استفاده از قراردادهای آنها به عنوان الهام بخش این ورزش AMM جدید، فرصت های بی پایانی را برای علاقه مندان به ورزش باز می کند!

‫بنابراین، آماده شوید تا عمیقاً در دنیای شگفت انگیز Overtime Markets شیرجه بزنید.

‫Overtime Markets چیست؟

‫Overtime Markets یک بازار پیش بینی غیرمتمرکز است که به طور ویژه برای رویدادهای ورزشی طراحی شده است. با استفاده از فناوری پروتکل تالس، که به شما امکان می دهد باینری آپشن ها را در آنچین ترید کنید.

‫آیا می خواهید نتیجه یک مسابقه را حدس بزنید؟ به دنبال آن برو! آیا می خواهید نمره کل را پیش بینی کنید؟ شما در جای مناسب هستید! و سلام، اگر به اندازه کافی جسور باشید، حتی می توانید در مورد عملکرد تک تک بازیکنان حدس بزنید. در مورد یک محیط پر از آدرنالین برای همه شما علاقه مندان به ورزش صحبت کنید!

‫اگرچه Overtime یک پروتکل شرط‌بندی نیست، اما نمی‌توانستیم تا سال 2030 در بازارهای شرط‌بندی ورزشی جهانی tradfi مقاومت کنیم، داده‌های گرفته شده از تحقیقات بازار Polaris (برای دسترسی به گزارش کامل روی تصویر زیر کلیک کنید). بنابراین پیش‌بینی‌ها اندازه بازار را در سال 2030 چیزی حدود 178 میلیارد دلار تخمین زدند. جهت اطلاع عرض کنک که ارزش بازار تالس 21 میلیون دلار است.

‫حالا که می دانید Overtime Markets در مورد چیست، بیایید ببینیم چگونه کار می کند!

‫Overtime Markets چگونه کار می کند؟

‫Overtime Markets از مکانیزم بازارساز خودکار (AMM) برای تسهیل تجارت استفاده می کند. برخلاف صرافی‌های سنتی دفتر سفارش، که بر سفارش‌های خرید و فروش مشابه تکیه می‌کنند، AMMها از مجموعه‌های نقدینگی و الگوریتم‌ها برای تعیین قیمت‌ها استفاده می‌کنند. در مورد Overtime Markets، این استخرها روی رویدادهای ورزشی متمرکز هستند.

‫شما می توانید با ارائه نقدینگی به استخرها و ترید آپشن های باینری در اکوسیستم Overtime Markets شرکت کنید. برای مثال، اگر فکر می‌کنید که «تیم A» در یک بازی بسکتبال بر «تیم B» پیروز می‌شود، می‌توانید آپشن‌های باینری را خریداری کنید که این نتیجه را نشان می‌دهند. قیمت این گزینه ها توسط پویایی عرضه و تقاضا در استخر نقدینگی تعیین می شود.

‫اما مزایای استفاده از Overtime Markets چیست؟

  • دسترسی: Overtime Markets یک پلتفرم غیرمتمرکز و فراگیر را ارائه می دهند که به کاربران از سراسر جهان امکان می دهد بدون نیاز به واسطه در بازارهای پیش بینی ورزش شرکت کنند.
  • شفافیت: با استفاده از فناوری بلاک چین، Overtime Markets شفافیت و تغییر ناپذیری را ارائه می دهد. تمام تراکنش‌ها و معاملات بر روی بلاک چین ثبت می‌شوند و اطمینان حاصل می‌شود که نتایج و پرداخت‌ها قابل تأیید هستند.
  • نقدینگی: مدل AMM نقدینگی مستمر را تضمین می‌کند، زیرا شرکت‌کنندگان مستقیماً در مقابل استخر نقدینگی معامله می‌کنند. این امکان تجارت یکپارچه را فراهم می کند و اتکا به عمق اوردر بوک را کاهش می دهد.
  • آپشن‌های معاملاتی متنوع: Overtime Markets طیف گسترده ای از آپشن های باینری را برای رویدادهای ‫ورزشی مختلف ارائه می دهند. شما می توانید از بازارهای مختلف، از جمله نتایج بازی، امتیازات، عملکرد بازیکن و موارد دیگر، یک تجربه جذاب را برای علاقه مندان به ورزش فراهم کنید.
  • 🔴مشوق ها: Overtime آماده است تا به معامله گران برای ورود به بازی های بزرگ پاداش دهد. بازارهای NBA، NHL Playoffs، Roland Garros در Overtime در حال حاضر بر اساس حجمی که هر معامله گر تولید می کند، تشویق می شوند. همچنین یک مسابقه پارلی دو هفته‌ای وجود دارد که 10 مسابقه برتر نقل قول شده بخشی از کل مشوق‌ها را به معامله‌گر می‌دهد. اما این همه ماجرا نیست! 90 درصد از کارمزد معاملاتی که در Optimism ایجاد می شود به عنوان پاداش OP و THALES به معامله گران بازپرداخت می شود.

‫آموزش کامل:

‫اگر می خواهید یک آموزش کامل از Overtime Markets داشته باشید، می توانید این ویدیو را با کلیک بر روی اینجا ببینید. برای ویدیوهای بیشتر در مورد پروتکل تالس و بازارهای اضافه کاری، کانال یوتیوب آنها را بررسی کنید.

‫سخن پایانی:

‫Overtime Markets برای ما یک نوآوری واقعی در DEFI است و همه ما می دانیم که ورزش در سراسر جهان چقدر اهمیت دارد. Overtime Markets بهترین مثال برای تعریف DEFI یا مالی غیرمتمرکز است: غیر حضانتی، بدون KYC، قابل دسترس برای هر کسی و با هر اندازه سبد، کارمزدهای پایین.

‫و از آنجایی که ما تیم پشت سر را بسیار دوست داریم، بسیار خوشحالیم که به ده کیف پول اولی که به سوال زیر پاسخ می دهند، کوپن های 10×5 دلاری ارائه می دهیم.

‫سوال: Overtime Markets چند ورزش پیشنهاد می شود؟

‫پاسخ: یک DM + آدرس کیف پول خود را به Subli ارسال کنید

‫هایلایت تحلیل کلان:

‫دولت آمریکا برای افزایش سقف بدهی موافقت کرده و به این ترتیب از ورشکستگی مالی آمریکا جلوگیری می‌کند(@GRDecter):

‫‫‫🟢تحلیل کلان: بیتکوین

‫بیت کوین از آخرین بررسی بازار ما به ندرت جابجا شده است و ما هنوز در حال اصلاح با نوسانات بسیار کم هستیم.

‫DXY

‫همانطور که در آخرین خبرنامه ذکر شده DXY در حال حاضر به حرکت صعودی خود ادامه می دهد.

‫با یک واگرایی نزولی در RSI هفتگی و روزانه که به سطح 70 نزدیک می شود، می تواند به زودی به منطقه ریجکشن برسد. از نظر تاریخی، این منطقه اغلب به عنوان مقاومت برای DXY عمل کرده است. پس از این اصلاح، یک انگیزه نزولی جدید ممکن است رخ دهد که به طور بالقوه دارایی های ریسکی مانند بازار ارزهای دیجیتال را بالاتر می برد.

‫BTC

‫اصلاح بیت کوین همچنان ادامه دارد، زیرا از آخرین بررسی بازار ما به سختی حرکت کرده است.

‫ظهور یک واگرایی اولیه روزانه در RSI نشان می دهد که فشار فروش شروع به ضعیف شدن کرده است. بازگشت ممکن است اتفاق بیفتد، اما ممکن است لزوماً نشانه شروع حرکت صعودی نباشد، زیرا مناطق نقدینگی قابل توجه ذکر شده در خبرنامه قبلی هنوز مورد بازبینی مجدد قرار نگرفته اند. بیت کوین در حال حاضر در حال شکل گیری یک الگوی پرچم است که یک الگوی ادامه ای در بازار صعودی است.

‫جهت BTC در حال حاضر تغییر نکرده است. تا زمانی که در این محدوده باقی بماند، همچنان در حال اصلاح از آخرین تکانه خود است. هنگامی که این اصلاح تکمیل شد، می‌توانیم انتظار ضربه جدیدی را داشته باشیم که می‌تواند به بالاترین حد خود در سال 2023 برسد.

‫3 گپ CME هنوز باید پر شود. برای جزئیات بیشتر از شما دعوت می کنیم به خبرنامه شماره 5 مراجعه نمایید.

‫بنابراین سطوح قیمتی جالب برای تماشا 35000 دلار، 27200 دلار و 20400 دلار است.

‫در مورد آلت کوین ها، همانطور که در خبرنامه های قبلی توضیح داده شد، بیت کوین همچنان پادشاه است. ما باید منتظر بمانیم تا بیت کوین نشانه هایی از قدرت خود را نشان دهد تا اینکه دوباره شاهد افزایش آلت کوین ها باشیم. تیک BTC.D (غلبه بیت کوین بر آلتکوین ها) در حال تثبیت است و منتظر تصمیم بیت کوین است. سپس تعیین خواهیم کرد که آیا تخصیص آن به آلتکوین ها جالب است یا خیر. با این وجود، اصلاح کلی بیش از 50 درصد قبلاً رخ داده است، و قیمت ها برای کسانی که می خواهند میانگین هزینه دلاری (DCA) را در پروژه های مورد علاقه خود قرار دهند، در سطوح جذابی قرار دارند.

‫روانشناسی یک معامله گر:

‫معامله گر چیست؟ معامله گر فردی است که سناریوهای حرکت قیمت را با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند تجزیه و تحلیل بازار یا عملکرد تاریخی یک دارایی در طول زمان ایجاد می کند تا از بازار سود کند. ما از اصطلاح “بازی” استفاده می کنیم زیرا ضرر بخشی از روال روزانه یک معامله گر است.

‫این مهم است که آگاه باشید که معامله گران با افراد با تجربه تر، صندوق های سرمایه گذاری قدرتمند، دولت ها (مقررات) و حتی خودشان رقابت می کنند. در طی یک دوره 10 ساله، کمتر از 5 درصد از افراد مذکور در بازارهای مالی به سود ثابتی دست می یابند.

‫اگر می خواهید یکی از آن معامله گران برنده باشید، به نظم و انضباط و رویکرد بلندمدت و همچنین آموزش روانشناسی تجارت نیاز دارد. توصیه می کنیم خود را در مورد جنبه روانشناختی تجارت آموزش دهید، به عنوان مثال، از طریق کتاب هایی مانند (TRADING IN THE ZONE) نوشته مارک داگلاس.

‫توییتر در زمان‌های نامشخص بازار می‌تواند گمراه‌کننده باشد. کسانی که به اندازه کافی در بازار بوده اند می دانند که حتی بهترین معامله گران هم اشتباه کرده اند. اغلب افرادی را خواهید دید که سودهای تحقق نیافته خود را به اشتراک می گذارند، اما ضررهای خود را به اشتراک نمی گذارند. برخی از معامله گران برتر با رعایت نکردن مدیریت ریسک یا قوانینی که برای مدت طولانی دنبال کرده بودند، کل پرتفوی خود را در عرض چند هفته یا حتی چند روز از دست داده اند.

‫اغلب به سرمایه گذاران خرد توصیه می شود که از تجارت اجتناب کنند و در عوض روی سرمایه گذاری بلندمدت تمرکز کنند. از طرف دیگر، داشتن یک سبد سرمایه گذاری و یک سبد تجاری جداگانه برای تخصیص وجوه ترجیح داده می شود. تا زمانی که تکنیک قابل اعتمادی را ایجاد نکرده باشید که مناسب شما باشد و به طور مداوم در بلندمدت سود ایجاد کند، این رویکرد توصیه می شود.

‫نتیجه گیری:

‫بازار نه صعودی است و نه نزولی. پس از آخرین تکانه خود نیاز به نفس کشیدن دارد. این امکان وجود دارد که ما بتوانیم 25000 دلار را لمس کنیم در حالی که در پرچم صعودی روزانه باقی مانده ایم و سپس روند صعودی را از سر بگیریم. این سناریوی معاملاتی است که ما در حال رصد آن هستیم. با این حال، اگر بازار تصمیم دیگری بگیرد، باید آماده باشیم که دیدگاه خود را تغییر دهیم.

‫ترید: ما به نظارت بر عملکرد قیمت ادامه خواهیم داد و سعی می کنیم از موج صعودی بعدی استفاده کنیم و در عین حال از طمع بیش از حد اجتناب کنیم و در صورت بازگشت بیت کوین به 31000 دلار، سیو سود کنیم.

‫سرمایه گذاری: برای ادامه سرمایه گذاری تدریجی (DCA) بهتر است منتظر بمانید تا بیت کوین به زیر 25000 دلار سقوط کند. آلت کوین ها در سطوح ارزش گذاری جذابی قرار دارند.

‫‫‫🟤استراتژی فارمینگ : DCA در Staked ETH با استفاده از Mean Finance

‫‫‫‫‫هر عضو کامیونیتی آپتیمیزم می تواند استراتژی فارمینگ خود را که در این خبرنامه منتشر شده است مشاهده کند. شما فقط باید استراتژی خود را در توییتر منتشر کنید و لینک را از طریق DM برای من ارسال کنید.

‫بنابراین شما و ما نسبت به اتریوم خوش‌بین هستیم، البته در مورد آن شکی نیست. اما، اگر می‌خواهید ETH بخرید، چرا Staked ETH را که شامل بازده سهام است (حدود 4 تا 7 درصد APR) خریداری نکنید.

;کوین بیس اخیراً توکن Liquid Staked CbETH خود را راه اندازی کرده است (حدود ۴٪ APR ). و اکنون، Mean Finance به هر کسی اجازه می دهد تا در cbETH از DCA استفاده کند.

‫فقط به وب سایت Mean Finance بروید: ‫https://mean.finance/create/10/0xaddb6a0412de1ba0f936dcaeb8aaa24578dcf3b2/

‫و این مراحل را دنبال کنید.

‫اگر ETH Staked از Lido Finance را ترجیح می دهید، فقط باید wstETH را در لیست توکن دریافت انتخاب کنید.

‫من دوست دارم DEFI مثل 1، 2، 3 ساده باشد.

‫‫‫‫‫‫‫حساب های توییتر آپتیمیزم:

‫‫‫‫‫‫‫دیسکورد آپتیمیزم:

‫‫‫‫‫‫https://discord-gateway.optimism.io

‫‫‫‫‫‫‫اکانت های سوشال Subli-Defi:

‫‫‫نسخه اورجینال این خبرنامه:

https://optimismbysublidefi.substack.com/p/cad9db34-0ce7-43f9-a1d1-5f2d40d3aff8

--

--