Cinema and Digital Media
FC-EX
Published in
2 min readAug 2, 2021

--

Film Hakkında: İnsanlar yaşamlarına başlarken şekilsizlerdir daha sonra hayatın getirdiği öğretilerle birlikte sivrilmeye başlarlar. Bu sivrilikleri ölüme yaklaştıkça silikleşir , yuvarlaklaşır. Ölüm zamanları geldiklerinde ise aslında doğdukları zamandan çok bir farkları kalmaz. Bu projem insanların bu yaşam döngüsündeki aldıkları şekilleri anlatmaya yönelik bir çalışma oldu.

Eylül Ekimler: Ben Eylül Ekimler. 1999 yılında Antalyada doğdum. 2017 yılına kadar Antalyada yaşadım. 2017 yılında İzmir Ekonomi Üniversitesi Sinema ve Dijital Medya bölümünü kazanarak İzmire yerleştim. Sinema bölümünü izlediğim bir filmden çok etkilenerek seçmiştim fakat bölüm derslerini almaya ve öğrenmeye başladığımda etkilenilecek bir çok film olduğunu anladım. Derslerle birlikte öğrendiğim şeyleri kendi hayatımda da istemsiz bir şekilde kullandığımı ve bakış açımın ne kadar değiştiğini anladım. Bu değişen bakış açımla birlikte olaylara ve durumları geliştirerek kendimi ifade etmeyi öğrendim. Sinema benim için sadece bir bölüm değil hayatıma bir çok anlamda dokunan ve yardım eden çoğu zaman beni kurtaran ve mücadele etmemi sağlayan bir olgu haline geldi. Kendimi doğru bir biçimde ve en güzel haliyle ifade edebilmek ve insanlara bunları aktarabilmek bu bölümün bana kattığı en güzel şeylerden biri oldu. İleride öğrendiğim her şeyi kullanarak tıpkı benim etkilendiğim ve kendimi geliştirebildiğim gibi başka insanlarında bunu yapmasını sağlayabilmek en nihai amacım.

İletişim: eylul19946@gmail.com — instagram: eylulekimler

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sinema ve Dijital Medya Bölümü 2021 yıl sonu seçme öğrenci projeleridir.

--

--