Cinema and Digital Media
FC-EX
Published in
2 min readAug 2, 2021

--

Kurgu ve İçerik : Senem Savaş

Teşekkürler: CDM 301 Final projesi olarak sunduğum bu projede, stock görüntüleri tamamen dijital arşivlerden bularak kurguladım. Fikir bulma sürecinde, Hazal hocam her zaman destekçim olarak yanımdaydı. Deborah ve Aras hocama da danışmanların olarak ayrıca teşekkür ediyorum.

Film Hakkında: Chaos Before Order, 2021 yılı güz dönemi final projesidir. Nietzsche’nin nihilizmi konseptinde “doğanın kaosu” konusu işlenmiştir. Gilles Deleuze’un “Kaos düzenin bir artığıdır.” sözünden ilham alındı. Film Alan Watts’ın konuşması ile başlıyor ve ritmik bir biçimde kendi içindeki döngüyü buluyor. Bu deneysel projede, düzen ve düzensizliğin birbiri içindeki ahengini deneyimliyoruz. Kaostan sonra gelen düzende, bir keşfe çıkıyoruz.

Senem Savaş: 1999 yılında Kuşadası’nda doğdum. 2011 yılından 2014 yılına kadar Kuşadası Elifname Tiyatrosu’nda oyunculuk-yaratıcı drama çalışmalarında yer aldım. 2012 yılında Aydın Yüksel Yalova Güzel Sanatlar Lisesi Müzik bölümü yetenek sınavına girdim. Lisede Şan ve Piyano alanında eğitimime devam ettim. 2015 yılında, Tv8-Acun Medya, Rising Star Türkiye yarışmasına katılmaya hak kazandım. 2017 yılından beri İzmir Ekonomi Üniversitesi, “Sinema ve Dijital Medya” bölümünde eğitimimi sürdürmekteyim. Bu sürede, Tiyatro Kulübü ve Müzisyenler Kulübünde çalışmalarda bulundum. Şu anda hala IUE Müzisyenler Kulübü Yönetim Kurulunda yer almaktayım.

İletişim: Facebook: https://www.facebook.com/senem.savas.3194 — Instagram: senemsavas ve substudio.mini

-

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sinema ve Dijital Medya Bölümü 2021 yıl sonu seçme öğrenci projeleridir.

--

--