Cinema and Digital Media
FC-EX
Published in
2 min readAug 2, 2021

--

Yazan, Yöneten: Çağrı Gürbüz, Kamera, Görüntü ve Sanat yönetmeni: Alican Arslan, Kurgu ve Ses Tasarımı: Çağrı Gürbüz, Makyaj Sanatçısı: Pelin Ecem Gülfedakar, Işık: Murat Uluer, Ses Kayıt: Veysel Aslanyıldız

Film Hakkında: 3. sınıfın başından itibaren kimlik üzerine gerilim tarzında bir film yapmak istiyordum. Bitirme projemin ilk adımları burada şekillendi. Pandemi koşullarında zorlanmamıza rağmen ben ve arkadaşlarımın iyi işler çıkardıklarına inanıyorum. Filmimde kimliğimizin doğduğumuzdan itibaren nasıl şekillendiği, başkalarının bakışları ve söylemleri ile nasıl parçalandığı üzerine odaklandım. Pandemi şartlarından dolayı film süreç ile gelişme gösterdi ve bugünkü şeklini aldı.

Çağrı Gürbüz: 1997 yılında Adana’da doğdum. lise öğrenimimi Çukurova Bilfen Kolejinde tamamladım. Üniversite okumak üzere İzmir’e geldim ve İzmir Ekonomi Üniversitesinde Sinema ve Dijital Medya üzerine lisans eğitimime başladım. Eğitim hayatımda birçok projede bulunma fırsatım oldu gerek arkadaşlarımın gerek başka projelerde önemli noktalarda yer aldım. Stajımı İzmir Ekonomi Üniversitesinde yapma fırsatı buldum. Kendimi sinema üzerine geliştirmeye çalıştım ve geliştirmeye devam ediyorum.

İletişim: cgrgrbz97@gmail.com

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sinema ve Dijital Medya Bölümü 2021 yıl sonu seçme öğrenci projeleridir.

--

--