Cinema and Digital Media
FC-EX
Published in
2 min readAug 2, 2021

--

Film Hakkında: Hayatımız boyunca bir şey bekleriz, bir yere varmayı umarız. Asla tam olarak tanımlayamasak bile yolun sonunda beklediğimiz ya da bizi beklediğini umduğumuz bir ‘şey’ vardır. Bu çalışmamda, sürekli ilerlesek ve farklı yollardan gitsek bile aslında beklediğimiz gibi bir son olamayacağını özellikle; nerede, nasıl ve ne zaman sorularını sorarak yansıtmaya çalıştım. Sorduğum soruları ve bunların cevapsızlığını mekan, hareket ve zamana ilişkin ögeler kullanarak deneysel bir anlatım oluşturmaya çalıştım.

Büşra Beyza Karaca: 1996 yılında Ankara’da doğdum. Birçok farklı şehirde yaşadım ve eğitim gördüm. Büyüdükçe, küçükken kurduğum dünyanın içinde hep sinemaya dair bir şeyler olduğu fark ettim. Kocaman sırt çantasıyla yürümek istemediğim okul yolları, aklımda kurduğum sahne ve diyaloglar sayesinde hiç çok uzun ya da sıkıcı olmamıştı. Bir süre sonra, gittiğim her yeri sanki yeni bir sahne için seçilmiş mekanlar gibi kullandığımı ve bundan ne kadar keyif aldığımı keşfettim. Bu hevesim doğrultusunda, sinema okumak istediğime karar verdim ve 2017’de burslu olarak İzmir Ekonomi Üniversitesi Sinema ve Dijital Medya bölümünde eğitimime başladım. Aynı zamanda çift anadal öğrencisi olarak psikoloji bölümünde eğitim görüyorum ve ileride özellikle senaryo ve karakter oluşturma süreçlerinde bana çok yardımcı olacağına inanıyorum.

İletişim: bibikey06@hotmail.com

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sinema ve Dijital Medya Bölümü 2021 yıl sonu seçme öğrenci projeleridir.

--

--