מכונות אריזה סטארפק

מכונות אריזה יעילות מאוד והן שימושיות בכל המגזר. אפילו במגזר הפרטי משתמשים במכונת אריזה למגוון שימושים, והשימוש בה לעתים אך הכרחי. זה הזמן להבין מדוע מכונות אלו חשובות, מדוע האריזה חשובה וכמובן אלו מכונות קיימות בשוק.

מה צריך לארוז ומדוע זה חשוב?

סטארפק מכונות אריזה הן מהחשובות ביותר שיש ובלעדיהן פס הייצור לא יכול להיות מושלם. למעשה מכונות האריזה אורזות מגוון רחב של מוצרים לפי הצורך של המפעל, וזה תלוי בסוג העיסוק שלו. יש מכונות אריזה שיארזו חטיפים כמו במבה וביסלי ויש מכונות שיארזו בקבוקי שתייה. במפעלים של חברות תרופות אורזים כדורים או טיפות עיניים יחד עם כל מיני תכשירים אחרים, כאשר יש גם מכונות אריזה שיארזו בשר טרי או עופות. גם כלים מברזל ומפלסטיק יש לארוז כאשר המטרה זהה: להגן על המוצרים מפני חבלות, להאריך את חיי המדף שלהם וכמובן ליצור מוצר אסתטי שימשוך אנשים לקנות אותו.

שמירה על המוצר לאורך זמן

כיצד אריזה מסייעת למוצר להישמר לאורך זמן? לא רק שהאריזה חשובה, היא אפילו קריטית לשימוש זה. העניין הראשון שעולה על הפרק בנושא זה הוא כמובן עניין התוקף. יש מוצרים רבים שהתוקף שלהם יהיה הרבה יותר נמוך אם לא יהיה להם אריזה כאשר בראש ובראשונה אפשר לציין מוצרי מזון. אם מדובר על מוצרי מזון כמו גבינות, בשר או דגים, רק אריזה הרמטית בוואקום תהיה מספקת. כמובן שאחרי שפותחים את האריזה, התוקף יהיה לכמה ימים בלבד. אספקט נוסף לחשיבות האריזה לשימור המוצר הוא בחבלות שהוא יכול לקבל בדרך כאשר האריזה מונעת מהמוצר להיחשף לאוויר.

חיסכון במקום תוך צמצום האוויר

צמצום האוויר בתוך האריזה יכול לשפר את שרידות המוצר לאורך זמן גם כאשר מדובר במוצרים שאינם מוצרי מזון כגון מברגים, חלקי פלסטיק וכן הלאה. החשיפה לאווירה יכולה לגרום לקורוזיה או לדהיית צבע למתכות וגם לגרום למוצרי פלסטיק או מוצרים חשמליים לצאת משימוש, זאת בגלל הלחות שנכנסת עם האוויר. טיפות המים הזעירות שיש באוויר יכולות ליצור סיכון הרבה יותר גדול ממה שנדמה. כמו כן הוצאת האוויר מהאריזה יכולה לצמצם משמעותית את נפח המוצר, כאשר משתמשים במכונת שרינק. צמצום נפח המוצר עוזר למנוע חבלות למוצר וגם מאפשר אחסון נוח יותר שלו.

מכונת אריזה מסוג שרינק

מכונת שרינק היא אחת ממכונות האריזה המוכרות ביותר בעיקר בגלל שהיא שימושית בעיקר במגזר העסקי. מכונה זו אינה גדולה כל כך והיא יכולה להיות אפילו בחנויות יחסית קטנות שאורזות מוצרים שונים בוואקום, ואפילו בשימוש ביתי. מכונות אלו נעזרת בניילון פוליאוליפין שמתכווץ כאשר הוא מתחמם, וכך למעשה הניילון נצמד על כל שטח הפנים של המוצר. השימוש במכונת שרינק פופולרי מאוד למוצרי מזון אך יש בכך שימוש גם לבגדים שמאוחסנים זמן רב, כסף מזומן וכמובן גם מוצרים שונים שנקנים בכל מיני חנויות וצריכים להישמר לזמן רב.

מכונות פלו פאק לפסי ייצור

מכונת הפלו פאק היא אותה מכונה שתראו במפעלים שעובדת ללא הספקה, ואורזת מוצרים רבים בשנייה. מכונה זו יכולה לארוז מאות מוצרים בדקה אחת בודדת והיא מתבססת על גליל ניילון או אלומיניום וחיתוך מדויק על כל יחידת מוצר. כמובן שמכונת פלו פאק מכילה גם מערכת ממוחשבת שתאפשר שליטה עליה, בקרה מלאה וגם התרעה על תקלות כולל מנגנוני חירום לעצירתה כשיש צורך. מכונת פלו פאק גדולה מאוד ויש לה פס ייצור שמתקדם אל החלק שבו מתבצעת האריזה כך שהיא חלק משמעותי מאוד מהפעילות של המפעל.

--

--

סטארפק — יבוא וייצור של מכונות אריזה
0 Followers

סטארפק עוסקים בייצור, יבוא, שיווק ושירות מקצועי של מכונות אריזה. אנו מיבאים ומייצרים חומרי אריזה, תוך מתן פתרונות לצורכי התעשייה. http://www.starpk.co.il/