معرفی 10 ربات کاربردی و محبوب تلگرام

techilla
5 min readSep 9, 2020

--

تلگرام محبوب ترین اپلیکیشن این روزها نزد کاربران ایرانی، با ارائه قابلیت های فراوانی که رقبا حتی در خواب هم نمی بینند در خارج شدن از قالب یک اپلیکیشن صرفا پیام رسان است و یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن هایی است که هر کاربری باید روی گوشی خود داشته باشد. متاسفانه این پیام رسان بسیار محبوب و کاربردی در ایران مسدود است. اما با خرید vpn می توایتد به سادگی این محدودیت رو دور بزنید و به سادگی از تلگرام استفاده کنید.

یکی از ویژگی های این اپلیکیشن محبوب، ربات ها هستند. در اوایل معرفی ویژگی ربات های تلگرام شاید این قابلیت چندان کاربردی به نظر نمی رسد. ولی در حال حاضر با استفاده از ربات ها بسیاری از بسیاری از فعالیت ها به صورت اتوماتیک انجام می شود و همچنین قابلیت ها و ابزارهای متعددی به تلگرام اضافه می شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا لیستی از محبوب ترین و کاربردی ترین ربات های تلگرام را به شما معرفی کنیم.

@gamee

این ربات دارای مجموعه است بازی هاست که می توانید آنها را به صورت تک نفره و یا با دوستان خود تجربه کنید و با آنها وارد رقابت شوید. این بازی ها دارای دسته بندی های مختلفی است که به شما اجازه می دهد بازی مورد علاقه خود را انتخاب و اجرا کنید.

@skeddybot

این روبات برای یادآوری کارهای شما ساخته شده است. اپلیکیشن های بسیاری برای یاداوری فعالیت ها ساخته شده است ولی شاید حوصله کار با این اپلیکیشن آن داشته باشید و کاغذ و خودکار را به این اپلیکیشن را ترجیح بدهید ولی کار با این ربات بسیار ساده است. با انتخاب نام فعالیت و تعیین زمان مقرر، در زمان تعیین شده یک پیغام برای شما ارسال می شود. یکی از ساده ترین راه ها برای فراموش نکردن کارها.

@getmediabot

این ربات به شما اجازه می دهد تا تصاویر و ویدیوها را از اینستاگرام، یوتیوب، توییتر فیسبوک و یا هر جای دیگر به راحتی دانلود کنید. نحوه دانلود هم بسیار ساده است فقط کافیست که لینک صفحه هواوی ویدیو یا تصویر را در قسمت چت کپی پیست کنید. بعد از آن لینک دانلود با کیفیت های مختلف برای شما نمایش داده می شود و می‌توانید ویدیو یا تصویر مورد نظر را دانلود کنید. این ربات برای کاربرانی که از یوتیوب و اینستاگرام زیاد استفاده می کنند به شدت توصیه میشود. قابلیت جالب دیگر این ربات این است که به شما اجازه می دهد تا استوری های اینستاگرام را نیز دانلود کنید. ویژگی های جالب این روبات به همین جا ختم نمی‌شود. شما حتی می‌توانید با وارد کردن نام خواننده آهنگ ها، موزیک ویدئو ها و آلبوم های خواننده مورد نظر را دانلود کنید.

@Drwebbot

این ربات در واقع یک آنتی ویروس است که به شما اجازه می دهد فایل ها و لینک ها را قبل از استفاده بررسی کنید. هنگام وب گردی ممکن است با صفحات و فایلهای مواجه شوید که ممکن است آلوده به ویروس باشند. برای این کار قبل از باز کردن لینک فقط کافیست که لینک مورد نظر را در ربات Drweb کپی کنید تا لینک مورد نظر به لحاظ ویروس و بدافزار بررسی شود. همچنین با اضافه کردن این ربات به گروه ها تمام لینک هایی که به اشتراک می گذارید توسط این ربات بررسی خواهد شد.

@thefeedreaderbot

این ربات به شما اجازه می دهد که با اضافه کردن وب سایت مورد علاقه، کانال یوتیوب، صفحه اینستاگرام و توییتر به محض انتشار پست یا ویدئو یا اخبار جدید از آنها با خبر شوید. این ربات هم در گروه ها و هم در کانال ها قابل استفاده است.

@KVMBot

اگر طرفدار پروپاقرص موسیقی هستید و به دنبال راهی برای دانلود رایگان آهنگ های مورد علاقه خود هستید می توانید از ربات KVM Bot استفاده کنید. این ربات به این شما را ناامید نخواهد کرد و هر موسیقی که مد نظر شما باشد برای شما پیدا می کند.

فقط کافیست که اسم هنرمند یاآهنگ مورد نظر را وارد کنید و این ربات لیستی از فایل ها با حجم های مختلف را برای شما نمایش می دهد و شما می توانید هر کدام را که مایل بودید دانلود کنید. هیچ محدودیتی برای دانلود نخواهید داشت.

@vote

با ربات vote می توانید نظر سنجی و رای گیری در کانال یا گروه های خود قرار دهید. کار کردن با این ربات نیز بسیار ساده است. بعد از زدن دکمه استارت سوالات خود را تایپ کنید و پس از آن جوابها را وارد کنید. با کلیک روی دکمه done نظرسنجی شما آماده است و میتوانید آن را در گروه ها و کانال های خود به اشتراک بگذارید.

@LyricsGramBot

اگر اهل گوش دادن به آهنگ های خارجی هستید و به دنبال متن ترانه می گردید این روبات برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. فقط کافیست تا نام آهنگ را وارد کنید و کمی صبر کنید تا متن آن برای شما ارسال شود.

@uploadbot

این ربات به شما اجازه می دهد تا فایل های خود را از طریق لینک آن فایل در تلگرام خود آپلود کنید. علاوه بر لینک مستقیم میتوانید لینکهای اینستاگرام، یوتیوب سرویس‌های دانلود فایل Mediafire و Google Drive را وارد کنید. البته این ربات دارای محدودیت ۵۰۰ مگابایت برای هر فایل می باشد.

@stickers

این روبات جزو باد های رسمی تلگرام است است و با آن می توانید استیکر های دلخواه خود را بسازید. کار با آن بسیار ساده است و شما فقط نیاز دارید فایل عکس خود را به صورت PNG با بک گراند شفاف و سایز 512x512 بفرستید. پس از تایید تصویر یه ایموجی را به آن اختصاص دهید و استیکر شما ساخته شده است! با تایپ آن ایموجی استیکر مربوط به آن پیشنها نیز نمایش داده می شود که می توانید از آن استفاده کنید.

جمع بندی

خوب در اینجا نیست برترین ربات های تلگرام به پایان میرسد. همانطور که مشاهده کردید ربات های تلگرام بسیار کاربردی هستند و قابلیت های فراوانی به این اپلیکیشن محبوب اضافه می کند. با استفاده از بعضی از این ربات ها نیاز به اپلیکیشن های ثانویه که برای کاربرد خاصی طراحی شده اند نخواهید داشت و می توانید تمام کارها و فعالیت خود را در محیط تلگرام انجام دهید. ربات های معرفی شده در این مقاله پرطرفدارترین و محبوب ترین بات های تلگرام می باشند و استفاده از آن ها به تمام کاربران پیشنهاد می شود. در صورتی که ربات های کاربردی دیگری می شناسید، آنها را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

--

--