بهترین قالب وردپرس برای طراحان

Esmaeil
3 min readJul 18, 2023

هنگامی که در حال راه اندازی وب سایت طراح خود هستید، تعداد بی پایانی از تم های وردپرس برای مرتب سازی وجود دارد. پیمایش در میان گزینه‌ها و تلاش برای تصمیم‌گیری درباره اینکه کدام موضوع برای سایت شما بهترین است، می‌تواند بسیار سخت باشد. برای طراحان، داشتن تمی که قابل تنظیم باشد، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد و سبک شخصی شما را منعکس کند، ضروری است.

برای کمک به شما در محدود کردن گزینه‌های خود و ساده‌سازی فرآیند تصمیم‌گیری، ما فهرستی از 10 تم عالی وردپرس را برای طراحان گردآوری کرده‌ایم.

1. ادیوس

اگر می خواهید کار خود را با یک نمونه کار خلاقانه به نمایش بگذارید، Adios یک انتخاب عالی است. این تم شیک و حرفه ای است اما استفاده از آن آسان است و برای طراحان و آژانس ها مناسب است. این تم دارای صفحه ساز کشیدن و رها کردن است که به هیچ مهارت کدنویسی نیاز ندارد.

می‌توانید از بین انواع وب‌سایت‌های نمایشی انتخاب کنید و سپس تم را مطابق با برند شخصی خود سفارشی کنید. اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس مدرن، پیچیده و کاربرپسند هستید، Adios موضوعی است که باید در نظر بگیرید.

2. دیوی

Divi یک تم بسیار محبوب برای طراحان است و دلیل خوبی هم دارد. این یک تم همه کاره است که به شما امکان می دهد تقریباً هر نوع طراحی را برای یک وب سایت کاملاً منحصر به فرد بسازید که سبک شخصی شما را منعکس می کند.

Divi دارای یک صفحه ساز بصری کشیدن و رها کردن است و با 20 طرح از پیش ساخته شده برای کمک به شما در شروع کار ارائه می شود. با همه گزینه ها و ویژگی های Divi، احتمالاً تنها موضوعی است که تا به حال به آن نیاز خواهید داشت. Divi قطعاً موضوعی است که باید هنگام بررسی گزینه های خود به خاطر داشته باشید.

تم های Genesis Framework & StudioPress را به صورت رایگان دریافت کنید!
وقتی سایت‌های خود را روی WP Engine میزبانی می‌کنید، مستقیماً از داشبورد لذت‌بخش ما به بیش از 30 تم ممتاز وردپرس (از جمله Genesis!) دسترسی پیدا می‌کنید. این ارزش بیش از 2000 دلار است که می توانید با فقط 15 دلار در ماه شروع کنید! اینجا بیشتر بیاموزید

3. کالافات

Calafate یک تم پر جنب و جوش و هنری است که با در نظر گرفتن طراحان ایجاد شده است. شما می توانید از آن برای ساخت یک وب سایت یا نمونه کار زیبا به سرعت و به راحتی استفاده کنید و نیازی به کدنویسی نیست. موضوع دارای یک طرح شبکه جذاب است، با فضای زیادی برای بیان خلاقیت خود.

همچنین شامل یک پلت فرم WooCommerce است که به شما امکان می دهد محصولات یا خدمات طراحی خود را تبلیغ کنید، صفحات پرداخت را راه اندازی کنید و پرداخت ها را در یک مکان پردازش کنید. Calafate برای طراحانی ایده آل است که می خواهند کار خود را به نمایش بگذارند و خدمات خود را به بازار عرضه کنند.

4. Werkstatt

Werkstatt یک موضوع نمونه کار خلاقانه زرق و برق دار است که به طور خاص برای طراحان و آژانس های طراحی طراحی شده است. این موضوع شامل یک کتابخانه بزرگ از دموهای وب سایت و 15 طرح نمونه کار است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. Werkstatt آرایه ای از الگوها برای صفحه اصلی و نمونه کار شما دارد و همچنین دارای الگوهایی برای صفحات، صفحات تماس، وبلاگ ها و مقالات است.

علاوه بر نمایش آثار خود، در صورت تمایل می توانید به راحتی یک وبلاگ را با سایت Werkstatt خود بگنجانید. موضوع کشیدن و رها کردن است و به راحتی می‌توان آن را مطابق با سبک شخصی شما سفارشی کرد.

5. استادیار

قالب استادیار ظاهری مینیمالیستی دارد و برای ساختن یک وب سایت با آن نیازی به دانش کدنویسی ندارید. گزینه های نامحدودی برای طراحی نمونه کارها آنلاین، صفحات فرود، وبلاگ، خبرنامه و موارد دیگر وجود دارد!

استادیاریک موضوع خیره کننده است که به طراحان در هنگام رشد تجارت یا آژانس مستقل خود برتری می دهد. اگر به دنبال بازاریابی خدمات یا محصولات طراحی خود هستید، استادیاررا امتحان کنید.

--

--