بهترین قالب وردپرس برای وب سایت های شرکتی در سال 2023

Esmaeil
3 min readJul 18, 2023

انواع قالب شرکتی برای وردپرس

بهترین موضوع تجاری وردپرس

اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید یا می خواهید کسب و کار فعلی خود را توسعه دهید، حضور آنلاین شما کلیدی است. این راه ورود شما به جهان و راه اصلی است که اکثر مشتریان جدید شما را پیدا می کنند و با شما درگیر می شوند.

وردپرس انواع مختلفی از تم های تجاری را ارائه می دهد که برای استارتاپ ها، مشاغل کوچک و متوسط مناسب هستند. به همین دلیل است که ما این لیست از تم های وردپرس را برای تجارت با هم قرار داده ایم.

این تم‌های حرفه‌ای شرکتی با طراحی‌ها و ویژگی‌های ظریفی ارائه می‌شوند که نشان دادن محصولات و خدمات خود را برای مشاغل آسان می‌کند.

در کنار طراحی، ویژگی‌هایی مانند بهینه‌سازی عملکرد و گزینه‌های سفارشی‌سازی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا وب‌سایت خود را برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات منحصر به فرد خود شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، پشتیبانی حرفه‌ای تضمین می‌کند که کسب‌وکارها می‌توانند کمکی را که برای اجرای روان وب‌سایت خود نیاز دارند دریافت کنند.

داشتن یک وب سایت جذاب که استفاده از آن آسان باشد، می تواند تفاوت زیادی در درک یک کسب و کار ایجاد کند. وب‌سایتی که قدیمی به نظر می‌رسد، دارای لینک‌های گمشده یا ناوبری است که به درستی کار نمی‌کند، یک تصور منفی ایجاد می‌کند.

معمولاً فکر بعدی این است که “اگر آنها نتوانند از وب سایت خود مراقبت کنند، چگونه از من مراقبت خواهند کرد؟”

به همین دلیل است که هر کسب و کاری با هر اندازه به یک وب سایت فوق العاده نیاز دارد و به همین دلیل است که ما این لیست از بهترین قالب شرکتی وردپرس را ایجاد کرده ایم. لازم نیست یک وب سایت اصلی داشته باشید، اما باید حرفه ای به نظر برسید. این مضامین فراهم می کند که.

فهرست مطالب
لیست بهترین قالب های وردپرس برای وب سایت های تجاری

3. دیوی
4. هستیا پرو
5. Rara Business Pro
6. Punte Pro
7. Neve
8. ساختار
9. تم فوق العاده
10. Authority Pro

در قالب وردپرس تجاری به دنبال چه چیزی باشم؟

چیزهایی که برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار یا شرکت نیاز دارید
سوالات متداول

خلاصه ای از بهترین قالب های وردپرس برای وب سایت های تجاری/شرکتی

لیست بهترین قالب های وردپرس برای وب سایت های تجاری

اگر زمان کافی برای خواندن بررسی کامل ما از 38 تم را ندارید، جدول زیر 5 بهترین تم وردپرس را

برای وب سایت های تجاری به نظر ما نشان می دهد.

اکنون که با بهترین قالب شرکتی آشنا شدید وقت خرید یک قالب است اگر دوست دارید از خرید یک قالب استفاده نکنید بهتر است خودتان دست به کار شده و یک قالی برای خود طراحی کنید که بنده برای شما پیشنهاد میکنم سری به مقاله طراحی قالب وردپرس بزنید در این مقاله به صورت 0 تا 100 به این مبحث پرداخته شده که میتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

--

--