Andrej Plenković investira 50 milijuna kuna u start-up kompaniju i kaže “U ovome je budućnost”

Vanessa Jurisa
10 min readMar 5, 2021

Bezbrojni Hrvati iz svog doma već skupljaju milijarde koristeći pritom ovu “rupu u zakonu za bogaćenje”, ali je li to zakonito?

Andrej Plenković otkriva novu tajnu investiciju koja stotine ljudi diljem cijele države čini vrlo bogatima

Andrej Plenković je hrvatski političar, pravnik i diplomat. Andrej Plenković je poznat kao pretjerano samouvjeren govornik kojemu uopće nije predstavljao ikakav problem da bude iskren oko toga kako on zapravo zarađuje svoj novac.

Prošlog tjedna Andrej Plenković je bio gost u emisiji “N1 intervju” koju vodi Tihomir Ladišić i predstavio je novu “rupu u zakonu za bogaćenje” koja svaku osobu može za 3–4 mjeseca transformirati u milijunaša.

Andrej Plenković nagovara sve u Hrvatskoj da uskoče u ovaj vlak i da ne propuste ovu fantastičnu priliku prije nego što je velike strane banke zauvijek zabrane.

I, naravno, par minuta nakon što je intervju završio, Hrvatska narodna banka je nazvala da spriječi emitiranje tog intervjua — ali već je bilo prekasno.

Evo što se točno dogodilo:

Voditelj Tihomir Ladišić je pozvao Andrej da za emisiju “N1 intervju” podijeli savjete o tome kako stvoriti bogatstvo, te je tada ova rupa u zakonu otkrivena UŽIVO na televiziji:

“Ono što je mene učinilo uspješnim je to što uskačem u nove prilike i to vrlo brzo — bez ikakvog oklijevanja. I, upravo sada, moj glavni izvor novca je novi automatski program za trgovanje kriptovalutama, koji se zove Bitcoin Desert . To je jedinstvena i najveća poslovna prilika koju sam vidio u svom cijelom životu pomoću koje se može vrlo brzo stvoriti pravo malo bogatstvo. Preporučujem svima da što žurnije to pogledaju prije nego banke zatvore taj program.”

Tihomir Ladišić je ostal u nevjerici kad je gledateljima prikazano koliko je već novca položeno na osobne bankovne račune putem ovog programa za stvaranje novca o kojem sada šapuće gotovo cijela Hrvatska.

Intervju je završen prije nego je Andrej Plenković mogao elaborirati o tome, tako da smo mi napravili ekskluzivan intervju baš s njim kako bismo saznali više o ovoj vrlo kontroverznoj prilici.

EKSKLUZIVNI INTERVJU S MATOM RIMCEM:

“Možda ste čuli za ovu novu platformu za investiranje u kriptovalute koja se zove Bitcoin Desert , a koja pomaže običnim ljudima u Hrvatskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i Sjevernoj Americi da preko noći stvore velika bogatstva. Možda ste skeptični jer ovo zvuči predobro da bi bilo istinito.”

Andrej Plenković je u nastavku rekao:

“Kužim to jer sam i ja mislio isto kad mi je prijatelj u kojeg imam puno povjerenja ispričao o tome. Ali nakon što sam vidio svojim vlastitim očima koliko novca on zarađuje, morao sam i sam to isprobati.

Drago mi je da sam pokušao jer to je bilo najviše novca kojeg sam najlakše zaradio u životu. Na dan ubirem milijune kuna na autopilotu. To je doslovno najbrži način za zarađivanje na tone gotovine i to odmah sada. I to neće još dugo potrajati kada sve više i više ljudi sazna za to. Ili kada to banke zauvijek zabrane.”

ŠTO JE TO TOČNO PLATFORMA ZA AUTOMATSKO TRGOVANJE I KAKO ONA FUNKCIONIRAĆ

Ideja koja stoji iza Bitcoin Desert je jednostavna: Kako biste omogućili prosječnom čovjeku da se i on okoristi od tog buma koji vlada oko kriptovaluta, a one su i dalje najlukrativniji posao 21. stoljeća i to usprkos svemu što većina ljudi o njima misli.

Iako je cijena Bitcoina opala s njegove najviše vrijednosti od 19 891,00 američkih dolara po Bitcoinu, brokeri i dalje zarađuju ubitačne svote novca. Zašto? Zato jer tisućama drugih kriptovaluta, koje postoje uz Bitcoin, se i dalje trguje uz ogromne profite i to na dnevnoj bazi.

Neke od ovih kriptovaluta su Ripple, Ethereum, Monero, Zcash i Ripple i one ostvaruju povrat uloženog novca običnim ljudima u Hrvatskoj u iznosu od 10,000% i više..

Bitcoin Desert vam omogućuje da profitirate od svih tih kriptovaluta, čak i na tzv. “medvjeđem tržištu”. On koristi umjetnu inteligenciju (AI) za automatsko rukovanje prodajama na dugi i kratki rok kako biste vi mogli 24 sata na dan zarađivati novac, čak i kada spavate.

Bitcoin Desert podržavaju neki od najpametnijih tehnoloških umova koji su ikada postojali. Richard Branson, Elon Musk i Bill Gates samo da imenujemo nekolicinu.

Antonio Baković je profit koji je zaradio putem Bitcoin Desert iskoristio da svom mlađem bratu kupi auto iz njegovih snova. Kako inspirativan način iskorištavanja bogatstva za nešto dobro!

FUNKCIONIRA LI TO STVARNO TAKO? MI SMO JE SAMI TESTIRALI:

Naš glavni urednik nam nije dopustio da objavimo intervju s Matom Rimcem dok ne provjerimo da je Bitcoin Desert zakonita prilika za zaradu novca iz svog doma. Naše korporativne vođe nisu željele da objavimo ikakve informacije koje bi potencijalno mogle potaknuti hrvatske građane da izgube svoj teško zarađeni novac.

Naša redakcija je testirala Bitcoin Desert kako bismo provjerili da to stvarno daje rezultate onako kako je to opisao Andrej Plenković. Jedan od urednika našeg internetskog izdanja Benjamin Radetić, je dobrovoljno riskirao svoj vlastiti novac kako bi testirao Bitcoin Desert .

Benjamin je otac dviju djevojčica star 46 godina i njegova supruga je zbog bolesti lani izgubila posao. Priznao je da ima velike financijske probleme i da bi ova prilika za investiranje mogla biti odgovor na te probleme.

Obitelj Benjamina Radetića je s mukom spajala kraj s krajem i nadala se da će Bitcoin Desert malo olakšati strahoviti pritisak na njihove financije, tako da se on odlučio da testira ovaj sistem i da nas izvijesti o rezultatima tog testiranja.

Benjamin dalje izvještava:

“Isprva, kada sam čuo intervju, pomislio sam za to da je to neka psina ili šala. Zarađivanje novca od kuće je samo san. Odlučio sam da to ipak isprobati zbog moje trenutne financijske situacije — i zbog novinarskog instinkta.

Pogledao sam uvodni video o platformi i zatim sam se registrirao. Činilo mi se da video daje prevelika obećanja, ali malo sam stavio svoj skepticizam sa strane. Za par sati sam primio poziv od mog osobnog investitora. On mi je odgovorio na sva moja pitanja i sumnje koje sam imao i uvjerio me da ću zaraditi novac.

Moj osobni investitor mi je čak obećao da ako izgubim 10 lipa da će mi on refundirati moju uplatu od 1 800 kuna. Toliko je bio samopouzdan da će mi to promijeniti život. E to je ophođenje s klijentima kakvo nikada nisam doživio i nije ni čudo da su banke toliko uplašene.

Kad sam dobio pristup platformi, uplatio sam svoju početnu investiciju u iznosu od 1 800 kuna. Toliko moja obitelj mjesečno troši na raznoraznu nezdravu hranu, tzv. junk food, tako da sam odlučio da nas na jedan mjesec prestanem voditi na hamburgere. Sada možemo biti zdraviji, a uz to ćemo imati priliku da se obogatimo.

Sam Bitcoin Desert sistem je platforma za automatsko trgovanje kriptovalutama. Ovaj softver koristi napredne algoritme s umjetnom inteligencijom i automatskim učenjem samog računala kako bi točno predvidio kada će cijena kriptovaluta pasti, a kada porasti. I tada ih on za vas automatski kupuje ili prodaje i to 24 sata na dan. Ova tehnologija je na sve moguće načine olakšala razne segmente života, pa zašto je ne bi iskoristili da nam zaradi više novca?”

BENJAMINOVI REZULTATI UPOTREBE SISTEMA IZ MINUTE U MINUTU

“Za 1 sat nakon uplate od 1800 kuna, softver je počeo trgovati za mene. Da budem iskren, bio sam vrlo nervozan i bojao sam se da ne izgubim sav svoj novac. I, naravno, rezultat mog prvog naloga je bio gubitak od 141 kune!

Osjećao sam kako mi se grlo steže. Pomislio sam da sam nasamaren. Bio sam spreman nazvati svog osobnog investitora i zatražiti od njega da mi vrati moj novac. Ali onda sam se sjetio što mi je rekao u našem razgovoru: Ovaj algoritam je točan 80–89% vremena. Nećete zaraditi baš na SVAKOJ trgovini, ali ćete dovoljno zaraditi i sveukupno ćete biti u plusu.

Ostavio sam da softver nastavi trgovati za mene i pomno sam pratio što se događa. Sljedeća trgovina je bila proftabilna! Samo 110 kn, ali i to je bilo nešto. Sljedeći ostvareni nalog je imao profit od 378,59 kn. Zatim 163,91 kn, tako da je ukupni profit bio 511,50 kn. I to je sve bilo unutar 5 minuta!

Uskoro sam počeo skupljati novac kao perje i nisam mogao vjerovati svojim očima. Svaki puta kada bih osvježio zaslon svog računala moj profit je postajao sve veći i veći. Osjetio sam se kao da sam drogiran jer to je bio tako uzbudljiv ushit.

Tada sam shvatio zašto je Andrej Plenković uvijek tako dobro raspoložen. I zašto velike banke ne žele da se ljudi ni približe ovom triku za ostvarivanje bogatstva. Krajem dana sam već zaradio 5618,40 kn. Nije loše za početnu investiciju od 1800 kn! Bio sam tako uzbuđen da te noći gotovo uopće nisam mogao zaspati.

Sljedeći dan je bio utorak i morao sam se vratiti na posao. Da budem iskren (i nemojte reći mom šefu za ovo), bilo mi je vrlo teško fokusirati se na moj posao dok sam mislio kako mi Bitcoin Desert softver zarađuje novac.

Nekoliko puta tijekom noći sam se iskrao u kupaonicu da provjerim svoj profite i oni su se i dalje gomilali (uz male povremene gubitke). Krajem dana, prije nego sam stavio svoju djecu na spavanje, bilanca mog računa je iznosila 10051,74 kn. To je više nego što zaradim na TJEDAN na svom poslu!

Krajem tjedna zaradio sam ukupno 39856,79 kn. Podigao sam točno 38000 kn, a ostatak sam ponovno investirao. Za 2 dana sam poštom primio svoj prvi ček na točno 38 0000 kuna. Nisam mogao vjerovati da mi se to događa u životu!”

Benjamin Radetić je primio ček na iznos od 38 000 kn za prva dva tjedna upotrebe Bitcoin Desert .

Benjamin Radetić je u nastavku još dodao:

“Sada konstantno na dan ostvarujem dodatnih 5000 kn — 10000 kn i to zahvaljujući Bitcoin Desert . Sada mi novac u banku stiže svakih par dana. Samo par klikova mišem i svoja sredstva sam primio unutar 24–48 sata. Svaki puta kada novčana doznaka sjedne na moj tekući račun, moram se uštipnuti kako bih provjerio da ne sanjam.

Ali na sreću, VOLIM svoj posao jer mi omogućuje da ljudima donosim važne vijesti (baš kao što je ova), jer bih ga inače već napustio. Ali sam, ipak, isplanirao godišnji odmor za svoju obitelj na Baliju u Indoneziji kako bismo zajedno proslavili to što smo se riješili dugova i što sam konačno sredio naše obiteljske financije!

Ovo ne bi bilo moguće bez velikodušnosti Andrej koji je podijelio svoju tajnu uživo na televiziji. I sretan sam da sam riskirao i da sam sam isprobao Bitcoin Desert . Moja supruga nikada nije bila sretnija, a ormarić s igračkama moje djece nije nikad bio puniji.

Moje kolege s posla sada udaraju glavom u zid jer se nisu registrirali prije dva tjedna kao što ja to učinio. Ali uskoro se moj cijeli ured registrirao (čak i moj šef) i sada mi kažu da sam njihov “heroj” jer sam isprobao ovaj sistem.”

KAKO ZAPOČETI? (DOSTUPAN OGRANIČEN BROJ MJESTA)

Kako biste započeli treba vam samo računalo, pametni telefon ili tablet s pristupom na internet. Ne trebate posjedovati nikakve posebne vještine osim toga da znate koristiti računalo i surfati internetom. Ne treba vam nikakva tehnologija, niti iskustvo s kriptovalutama jer ovaj softver i vaš osobni investitor vam jamče da ćete ostvariti profit.

Još jedna pogodnost ovog programa je ta da možete započeti onda kada vi to želite. Možete sami napraviti svoj raspored — to može biti 5 sati dnevno ili 50 sati tjedno. Samo pokrenite softver za automatsko trgovanje kada vi to želite, a pauzirati možete kad got želite (a ja ne vidim nijedan mogući razlog za to).

Kako bismo našim čitateljima uštedjeli vrijeme i kako bismo dodatno provjerili funkcioniranje tog sistema, Benjamin Radetić je ljubazno za nas kreirao vodič za uključivanje u ovaj sistem.

EVO DA VAS PROVEDEM KROZ CIJELI POSTUPAK KORAK PO KORAK:

Prvo što ćete vidjeti je video u kojem vam je prikazana sva moć koju posjeduje Bitcoin Desert . Reklama je ogromna, napisana masnim slovima i unosi vam se u lice, ali to je američki proizvod i oni to tako rade. Samo morate unijeti vaše ime i prezime i adresu elektroničke pošte u polja koja se nalaze pored video i možete odmah započeti.

(Savjet: Čak i ako ne odlučite investirati bilo kakva novčana sredstva, preporučujem vam da se sada registrirate jer je registracija besplatna, a za hrvatske građane bi mogla biti u svakom trenutku okončana.

Zatim će od vas biti zatraženo da položite sredstva na račun. Dok sam bio na stranci za uplatu, zazvonio mi je mobitel. Zvao me je netko s međunarodnog telefonskog broja tako da sam oklijevao da odgovorim, ali tada sam shvatio tko bi to mogao biti.

I naravno to je bio moj vlastiti voditelj računa. Njegovo ophođenje sa mnom je bilo izvanredno. Detaljno me je proveo kroz cijeli postupak uplate na račun. Oni prihvaćaju sve glavne kreditne kartice, kao što su Visa, MasterCard i American Express. I odlučio sam to učiniti i položio sam minimalni iznos, a to je 1800 kuna.

Kada sam uplatio sredstva na račun, otišao sam u dio softvera koji se zove “Auto-Trader”, odredio sam iznos novca s kojim želim trgovati na preporučenih 340 kn i osposobio sam tu funkciju. Softver je započeo izvršavati naloge uz vrlo veliku brzinu i isprva me je to malo zabrinulo, ali pustio sam ga da radi svoj posao.

“Svi žele biti bogati, ali nitko ne zna kako to ostvariti. Pa, ovo je vaša životna prilika da stvorite bogatstvo koje će vam omogućiti da živite život kakav uistinu želite. To NEĆE biti vječno dostupno, pa stoga nemojte to propustiti.”Andrej Plenković

NAJNOVIJA VIJEST

Upravo smo primili vijest da su od danas za hrvatske građane gotovo sva mjesta popunjena. Bitcoin Desert može primiti samo ograničeni broj svih korisnika kako bi profit održao visokim po korisniku. Trenutno je ostalo još (37) mjesta, pa zato požurite i odmah se registrirajte kako biste osigurali svoje mjesto.

--

--

Vanessa Jurisa
0 Followers

“If you have no critics you’ll likely have no success.”