Rıdvan Furkan Işık
1 min readNov 24, 2018

Hikayem : Gerçek Hayatım 3

Ben bir gün kedi yuvası projesini yapmaya karar verdim. Kedi yuvası projemi tamamladıktan sonra yarın okula götürmeye karar verdim.

Okula götürdükten sonra sınıfta hocam’a “ hocam kareden birşeyler yapmamı ve kullanmadığım şeylerden bu kedi yuvasını yaptım hocam” dedim. O yüzden hocam bana 2 notuma da “ 90 ” verdi.

Ondan sonra kedi yuvasını eve götürdükten sonra annemden “Anne! bu kedi yuvasını nereye koyacağım?” dedim annem de “ parkın giriş yerine koy.” dedi. Ben de annemin dediğini yapıp parkın giriş yerine koydum.

Ama bir gün kedi yuvasına bir bardak şeklinde bir plastik’in üzerine bir süt koymuştum. Kedi yuvasının yanına gittim. Ama bir baktım ki kedi yuvası ortalarda yok. Ben de “ kim bunu götürdü “ diye şaşırdım.

Bir gün yeni bir kedi yuvası yapmaya karar verdim. Kutudan bir kedi yuvası yaptım tekrar. Sonra kedi yuvasını park’ın giriş yerine koydum. Sonra kedi yuvasının içine süt koymak için eve gidip bardak şeklindeki plastiğin içinde süt olan bir şişeyi götürdüm. Sonra park’ın giriş yerine gittiğimde bir baktım ki orda yok orda oturan abilere “ abi kim bunu götürdü biliyor musunuz? ” dedim. Abiler ise “ evet biliyoruz. Çöpçü aldı. Ama sen kapının yanına koyarsan götürmezler. “ dediler.

Sonra anladım ki kapının yanına koyduğumda çöpçü almıyormuş.