День 0 — Виліт-приліт

Спробую тут описати цікаві мені речі/події, що зустрічатимуться протягом життя в США.

Отже, о 5:00 ранку ми прибули в IFO (то є франківський аеровокзал :).

IFO

Совок-совком, що сказати. Але є тейпінгова машинка (для обгортання чемоданів плівкою, коштує 60 грн) і прилавок з кавою і ніштяками.

Все починалося добре, але тут ми дізналися, що наш виліт затримується на півтори години :( Попередній літак, що запізнився, зсунув графік. Співчуваю людям, що не встигли на наступний літак в Києві. Правда, там організували пересадку на інші рейси тим, хто вже пропустив виліт.

Перед вильотом в Київ

Склалося враження, що політ тривав 15 хв :) Тільки набрали нормальну висоту, орієнтовно над Житомиром, повідомили, що літак йде на зниження.

Набираємо висоту

Очікувано, що ніяких снеків та інших наїдків нам не пропонували — політ біля 1 години.

На висоті

У Києві біля трапу нас забрав автобус і довіз до Терміналу D.

KBP

Ми швиденько побігли на наступний літак в Нью Йорк. Знову МАУ (Міжнародні авіалінії України). Вилетіли вчасно тепер.

Трансатлантичний рейс це вам не маршрутка з крилами на Надвірну. Premium economy — це краще за economy, але все ж далеко до business.

Салон

За бортом холодно. В салоні теж не жарко — працюють кондиціонери. Беріть провсяк светр. Але можливо це суто моя нелюбов до кондішенів. Дехто сидів просто у футболці.

Інформаційний екран

На моніторах крутили інформацію про політ, карту і також якийсь голівудський фільм типу Бетмен проти Робіна :) Доступні для вибору англійська та російська мови. Також є півдюжини музичних станцій різних жанрів, якщо раптом забули навушники або плеєр.

Їжа. Після старту через годину і перед посадкою нам подавали повноцінний сет — рис/картопля + риба/м’ясо + 2 cалатики + десерт + чай/кава + сік/вода. Це все входить в ціну квитка. Додаткова плата за алкоголь і снеки.

Обід

Також у кожного був пакет з шкарпетками, пов’язкою на очі, затичками для вух, навушники, подушка і покривало. Останнє мені не знадобилося, бо я взяв светр з собою. Вийшло навіть подрімати трішки, все ж таки політ 10 годин триває.

От ми й в JFK

Прибули в Нью Йорк за планом в 14:20. Особисто в мене проходження митниці і тд зайняло кілька хвилин: відсканувати паспорт і сфотографуватися через термінал, коротенька розмова з офіцером і я в США :)

Чекаємо на літак в SLC

Між рейсом в SLC aka Salt Lake City в нас ще було кілька годин. Тому ми знайшли розетки і Wi-Fi, попили кави в Старбаксі і офігіли від цін на магнітики в магазинчиках всередині аеропорту.

Цей снікерс подорожує більше ніж ти :)

Перевірка на рейс в SLC була не гіршою, ніж на трансатлантику — потрібно було роззутися, пройти детектор руху і показати всі лептопи та інші електронні девайси.

Під час польоту в SLC пропонували тільки воду/солодкі напої і снеки, але був Wi-Fi і екранчик з півсотнею каналів. Я дивився Втечу з Шоушенка і серфив в неті з ноута.

Виліт в SLC трохи затримався, але ми все одно прибули вчасно о 22:20. Багаж доїхав цілий і неушкоджений — ніхто не відкривав чемодан на митниці і не задавав зайвих питань.

Чекаємо багаж

Поки чекав на зупинці, повз проїхало півсотні здоровенних пікапів.

American dream

По дорозі додому заїхали на заправку за перекусом — 10$ за сендвіч, бутилку соку і круасан.

Опівнічна трапеза

Отже, ми виїхали з дому о 4:30 ранку по Києву і прибули на квартиру в SLC о 1 ночі по їхньому місцевому часу. В сумі в дорозі провели більше ніж добу.

Продовження тут:

Алла, я в бар.

A single golf clap? Or a long standing ovation?