День 4 —Вечір в Salt Lake City

SLC aka Salt Lake City — невеличке місто розташоване посеред гір.

Фото з нету

У середу все йшло по плану. Приїхали в офіс. На обід сходили в бургерну поблизу.

Типова бургерна

Ціни за штуку коливаються від 6 до 11$. Мені взагалі не сподобався їхній бургер і салат :( Судячи з того, що там було вельми людно — це досить популярний заклад з рейтингом 4/5 в Google Places. Але все ж…

Також у середу ми заглянули у наші апартаменти на найближчих n місяців.

Парковка біля будинку

Ввечері рушили у Солт Лейк Сіті. Від нашого нового дому до центру SLC їхати приблизно 20–30хв по тому ж I-15 — це 20 миль або наших 32 км. Громадським транспортом (він тут є!) туди можна добратися майже за півтори години.

Карти не брешуть

Більшість парковок у центрі платні. Там, де ми зупинилися вартість становила 2$/год. Плата знімається тільки у робочі години з 8:00 по 20:00.

У SLC можна побачити пішоходів! (у South Jordan’і або Draper’і 99.9% населення пересуваються виключно на авто, якщо не брати до уваги велосипедистів і бігунів), громадський транспорт, осіб без визначеного місця проживання, які просять пару копійочок у вас.

Мужик такий типу “Панаєхалі тут”

Також тут є головний храм мормонів, безліч магазинів, барів, Apple Store і ще купу всього-всього.

Downtown

Першим ділом ми пішли у мормонський храм Церкви Ісуса Христа Святих останніх днів. Виглядає він дійсно епічно, чимось нагадує замок з мультфільмів Діснея :)

Фото з нету

Камерою з телефону просто нереально було охопити весь храмовий комплекс.

FYI, у Києві також є мормонська цервка. Знаходить поблизу аеропорту Жуляни.

Храм у Києві

Навпроти храму в SLC знаходиться Temple Square South Visitors’ Center — щось типу музею і інформаційного центру. Там на ресепшині ми познайомилися з дівчиною з Гватемали, яка знала кілька слів російською. І це були не зовсім ті поширені слова, що ви могли б подумати, а “привет”, “спасибо” і “монашка” :) Вона ледве знайшла на карті Україну і також дуже ненав’язливо розповідала про мормонську церкву і звичаї. Хотілося її потролити, але я стримався ]:->

Вигляд з вікна музею
Макет храму
Уявлення не маю що це за будиночки
Експонати

Площа храмового комплексу 4 гектари. Ми побачили там кілька фотосесій молодят, юрби туристів і місцевих жителів-мормонів.

Аромат квітів витав у повітрі
Смеркалось

Поблизу знаходиться будинок з оглядовою площадкою на 10-му поверсі.

Наступним чекпойнтом був капітолій штату Юта. Він знаходиться на пагорбі, з якого відкривається панорама міста.

Вигляд на місто просто не передати фотографією з телефону. Збоку видніються силуети гір і аеропорт з літаками, що шмигають туди-сюди.

На ідеально підстриженій галявині біля капітолію хтось читав книжку, інші розбили невеличкий пікнік, група молодиків з дівчатами займалися йогою.

SLC тихе й красиве місто. Його не можна порівнювати з Нью Йорком або Лос Анджелосом. Воно в десятки разів менше і життя там тече розміреним темпом. Я рекомендую тут побувати, якщо будете в Юті.