入唔到PCLL 想繼續做律師/從事paralegal

Wendy Au
Aug 1, 2023

--

又黎到一年一度PCLL放榜日子。

眾所周知,要成為一個香港律師,一定要讀由3大(HKU , CUHK, CityU) 開辦的PCLL 課程,畢業後先有資格入律師樓實習2年,才能成為香港律師。

如果你已在本地或外國大學完成法律本科學位,有志成為一名律事或從事法律事務的工作,但在入PCLL這遊戲關卡卡住了,是否等於沒有出路?

不是!! 不是!! 不是!!

以我從事了咁多年法律事務工作﹑在幾間律師樓和公司打滾過,發現只要不放棄還有肯捱大概2年,入唔到PCLL並不是沒路,好多paralegal都有方法令自己可以拎返執業資格,繼續行in-house legal呢條路。

如果你讀英國/ 香港law degree, 屋企沒有足夠資源送你去美國讀LLM/JD,最好的一條路,係直接入行(不論是in-house還是law firm) 做full time paralegal, 然後同時間用最short cut的方法考英國SQE。

要透過SQE成為英國事務律師, 除了要考試合格,還要有兩年的Qualifying work experience , 由英國執業律師sign-off。呢個sign-off的律師不一定要是你的supervisor, 只要佢有向你的supervisor了解過你做過d咩, 就可以幫你簽字確認。

當然, fresher 一出黎好難搵到paralegal, 但我呢到會advise大家, 最好搵in-house paralegal, 因為law firm paralegal根本上唔會有時間俾你讀SQE。點樣搵到company 嘅in-house paralegal? 其實出面唔係唔請fresher, 只係大家對公司paralegal唔認識, 而公司一向都唔鐘意請完全無經驗的人。係呢方面,做過5年in-house legal, 身為both HK qualified + England & Wales qualified solicitor, 同時擁有extensive headhunter network 嘅我可以幫到你。

如果你有興趣了解更多點樣行呢條路,請email 我 wendyau.hk@gmail.com 同我傾兩句。

只要不放棄,一定會出人頭地,加油!!

— — — —

延伸閱讀:

我在別人認為最不應該離開律師樓的時間點辭職了

後生仔「唔捱得」 — 90後律師的心聲

— — — —

其實一直以來,我都就Career問題收到不少讀者的cold email,每一個我都有回覆。如果你在Career 上有什麼想不通,需要一個不同的角度剌激你思考,歡迎你email 我 wendyau.hk@gmail.com ,我會盡能力回覆的。

--

--

Wendy Au

香港+英國律師 / Legal Consultant / Career Coach / 社企「上有高堂」聯合創辦人 wendyau.hk@gmail.com