低成本拎到同等國泰Marco Polo鑽石級飛行會籍

Wilson Li
10 min readMay 6, 2018

First class 待遇? 如果你坐國泰,入到 First Class Lounge / 排First Class 隊/用 First Class Counter check in /行李 First Class 速度處理(最快出)/快速通關(你成日去泰國好有用)/快速安檢(成田羽田有)/額外行李限額(如果坐日航有3件32kg共96kg行李額) 呢D係國泰鑽石級享受到嘅嘅,但我係 BA Gold 會員都享受到。

睇呢篇文章前,這篇文唔係教你跑國泰嘅會籍,你真係忠粉嘅你跑上去鑽石級保守估計都要至少11K USD啦,我係 BA 隨時只係佢嘅三成價錢就跑到上去。

另外,低成本 mileage run 也要五位數字及需要前往歐洲/澳洲嘅,一係你需要一日內坐上至少4次飛機,當然 Mileage run 我係傾向舒服嘅,事先聲明你真係有需要先好去做。

再講下先,以下所講嘅 Mileage run 係坐 Business class 為主,基本上玩 Club Point 呢類制度都係 Business / First Class 係易D咁樣儲分,而你只坐經濟艙我建議你玩日航 JGC、芬蘭航空 Finnair Plus、美國航空 AAdvantage。

國泰 Marco Polo 鑽石級嘅待遇唔多講,都係 First Lounge / first class check bag priority 等等,總之很爽啦,但都好多人係鑽石級會員,起馬我都有2,3個咁嘅朋友。

如果大家有研究開航空公司嘅就會發現,國泰係屬於 OneWorld 嘅航空聯盟,意味住坐航空聯盟內任何一班機都可以儲到會籍落去 Asia Miles 到嘅,同樣地其他航空公司嘅 membership 都可以儲到國泰航空嘅 Miles,而且 Membership 福利都係八成通用,當然有部分嘅對自家會員喺自家航班上有特別待遇,但大致上都係 Priority check in/ Boarding/ Lounge access 等等,所以無人叫你一定選擇做國泰 Marco Polo 嘅。

當然有好多 Program 好介紹,例如芬蘭航空嘅 Finnair Plus、美國航空嘅 AAdvantage,不過真係跑黎跑去嘅,我有時間不如順手飛埋去旅行,所以我選擇左跑英航嘅 Executive Club 會籍,雖然家陣都仲係 Silver,喺完 Sem 後就會跑埋上 Gold 嘅。

英航 Executive Club 會籍分為 Blue, Bronze, Silver, Gold, GGL,除左 Blue 係免費同埋無 Benefits 之外,其他都係要成本(好廢嘅廢話),而會籍大約係咁。

BA Bronze = OneWorld Ruby

Attained at 300 Tier Points and 2 eligible flight…

--

--