Marcin Prokop: ​Jego sekretna metoda pasywnego dochodu. Jak udało mu się kupić kilka domów i mieszkań w krótkim czasie?!

zesław Krupińsk
5 min readFeb 25, 2021

Korzystając z tej „luki fortuny”, polscy obywatele zgarniają już miliony złotych bez wychodzenia z domu — ale czy to jest legalne?

Marcin Prokop ​ pokazuje swój nowy dom, na który mógł zaoszczędzić dzięki projektowi Bitcoin Wood.

(NEWSWEEK PL) — Polski dziennikarz, pisarz i kandydat na prezydenta Marcin Prokop zdobył sławę jako zuchwała osoba mówiąca wprost, która nie ma oporów, by mówić szczerze o tym, jak zarabia pieniądze.

W zeszłym tygodniu Szymon był gościem programu „Kuba Wojewódzki Show”, w którym ujawnił nową „lukę fortuny”. Taka „luka”, wg jego słów, może zamienić każdą osobę w milionera w ciągu 3–4 miesięcy. Hołownia przekonywał wszystkich ludzi w Polsce, by skorzystali z tej świetnej okazji, zanim wielkie banki ostatecznie tego zabronią.

…Polscy mieszkańcy mogą zaoszczędzić na swoim domu lub nowym mieszkaniu w ciągu 4–5 miesięcy, korzystając z tej platformy.

Oto co się dokładnie stało:

„Dzięki temu, że szybko korzystałem z nowych możliwości, osiągnąłem sukces — działałem bez wahania. Obecnie moim numerem jeden pod względem zarobku jest nowy, automatyczny system tradingowy w zakresie kryptowalut o nazwie Bitcion Wood. To największa okazja, jaką widziałem w całym swoim życiu, umożliwiająca szybkie zdobycie małej fortuny. Nakłaniam wszystkie osoby, by ją sprawdziły, zanim banki tego zabronią”.

Kontroluję system z mojego telefonu lub laptopa. Ona wykonuje dla mnie całą pracę, ja tylko patrzę. Kupiłem moje pierwsze mieszkanie dzięki tej platformie, zaoszczędziłem na to w 3 miesiące.

Segment programowy dobiegł końca, zanim Marcin Prokop mógł dogłębnie opisać temat. Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić z nim ekskluzywny wywiad, by dowiedzieć się więcej na temat tej kontrowersyjnej okazji.

EKSKLUZYWNY WYWIAD NEWSWEEK.PL Z SZYMONEM HOŁOWNIAIEM

Może słyszeliście o nowej platformie inwestycyjnej dla kryptowalut o nazwie Bitcion Wood. Ten system pozwala zwyczajnym osobom w Polsce, Niemczech oraz Danii zdobyć fortuny w ciągu nocy. Możecie być sceptyczni, gdyż brzmi to zbyt pięknie, aby było prawdziwe.

Hołownia kontynuował:

Rozumiem to, bo moje wrażenie było identyczne, gdy powiedział mi o tym mój zaufany znajomy. Ale po tym, jak osobiście zobaczyłem kwoty, które zarabiał, sam musiałem tego spróbować.

Cieszę się, że postanowiłem spróbować, bo to były największe i najłatwiejsze pieniądze, jakie kiedykolwiek udało mi się zdobyć. Mówię o tysiącach złotych na dzień przy wykorzystaniu autopilota. Obecnie to dosłownie najszybsza metoda na mannę z nieba. Jednak taki stan rzeczy nie będzie trwał znacznie dłużej, kiedy coraz więcej ludzi dowie się o tym sposobie. Lub kiedy banki tego ostatecznie zabronią.

CZYM DOKŁADNIE JEST BITCOIN WOOD I JAK TO DZIAŁA?

Pomysł na Bitcion Wood był bardzo prosty: pozwolić zarobić przeciętnej osobie na koniunkturze związanej z kryptowalutami, które wciąż stanowią najbardziej lukratywny rodzaj inwestycji w XXI wieku, pomimo negatywnej opinii większości osób.

Chociaż cena spada z rekordowego poziomu 20 000 $ za jednego bitcoina, kupcy wciąż zarabiają krocie. Jak to możliwe? Ponieważ istnieją tysiące innych kryptowalut poza bitcoinem, którymi codziennie można handlować i osiągać wielkie zyski.

Niektóre z tych kryptowalut obejmują: ripple, ethereum, monero oraz zcash. Wciąż wśród zwyczajnych osób w Polsce notuje się zwroty na poziomie ponad 10 000%.

Bitcoin Wood pozwala Ci zarobić na tych wszystkich kryptowalutach, nawet podczas bessy. Korzysta ze sztucznej inteligencji (SI), by automatycznie obsługiwać sprzedaż w długim i krótkim czasie za Ciebie, co pozwala Ci zarabiać pieniądze całodobowo, nawet wtedy, gdy śpisz.

Bitcoin Wood jest wspierany przez jedne z najbystrzejszych umysłów pod względem technologii. Richard Branson, Elon Musk oraz Bill Gates — oto zaledwie kilka przykładów.

JAK ZACZĄĆ KORZYSTAĆ Z BITCOIN WOOD (DOSTĘPNA OGRANICZONA LICZBA MIEJSC)

Aby zacząć korzystać z platformy, Twój komputer, smartfon lub tablet musi mieć dostęp do Internetu. Nie musisz posiadać określonych umiejętności — wystarczy umiejętność posługiwania się komputerem oraz korzystania z przeglądarki internetowej. Doświadczenie z zakresu technologii lub kryptowaluty nie jest wymagane, ponieważ oprogramowanie oraz Twój osobisty inwestor gwarantują Ci wypracowanie zysku.

Kolejną korzyścią programu jest możliwość rozpoczęcia w dowolnym momencie. Możesz przygotować swój własny harmonogram — np. 5 godzin na tydzień lub 50 godzin na tydzień. Po prostu uruchom oprogramowanie do automatycznego handlowania, gdy będziesz mieć na to ochotę, a program możesz zatrzymać w dowolnej chwili (jednak nie wiem, dlaczego chciał(a)byś tak zrobić).

Aby zaoszczędzić czas czytelnika i podwójnie sprawdzić funkcjonalność, Szymon był na tyle życzliwy, by przygotować przewodnik, który pomaga rozpocząć korzystanie z systemu.

OTO MÓJ PRZEWODNIK KROK PO KROKU:

Pierwszą rzeczą, którą zobaczysz, jest film przedstawiający potęgę platformy CryptoBank . Reklama jest duża i wyraźna, jest „bezczelna”, ale to amerykański produkt, a Amerykanie tak tworzą swoje produkty. W każdym razie, obok filmu po prostu zatwierdź swoje nazwisko oraz adres e-mail , aby zacząć od razu korzystać z systemu.

(Wskazówka:) jeśli nie zdecydujesz się na inwestycję jakichkolwiek pieniędzy, zalecam rejestrację w tej chwili, gdyż jest darmowa, a możliwość rejestracji dla obywateli Polski może skończyć się w każdej chwili)

Marcin Prokop ujawnia nową, tajną inwestycję, która sprawia, że setki Polaków stają się bardzo bogaci.

Postępuj zgodnie z 3 prostymi krokami, aby zacząć korzystać z platformy:

Krok 1:

Zarejestruj swoje konto za darmo

Krok 2:

Wpłać minimalną kwotę 956 zł

Krok 3:

wypłać zyski na swoje konto bankowe!

Po zasileniu przeszedłem do „Program do automatycznego handlowania” w sekcji oprogramowania, ustawiłem kwotę transakcyjną na rekomendowanym poziomie 50 € i uruchomiłem program. Oprogramowanie zaczęło handlować w szybkim tempie. Na początku byłem zmartwiony, ale nie wyłączyłem programu.

„Każda osoba pragnie być bogata, ale nikt nie wie, jak tego dokonać. Cóż, jest okazją życia, by wypracować fortunę, która pozwoli Ci na życie, jakiego naprawdę pożądasz. Ten system NIE będzie zawsze dostępny, więc nie przegap tej możliwości.” — powiedział Szymon Hołownia

WAŻNE:

Właśnie otrzymaliśmy informacje, że od dzisiaj ) prawie wszystkie miejsca są zajęte przez obywateli Polski. Bitcoin Wood może łącznie przyjąć tylko ograniczoną liczbę użytkowników ze względu na chęć utrzymania wysokiego zysku przypadającego na użytkownika. Aktualnie wciąż pozostało (37) miejsc, więc pospiesz się i zarejestruj się teraz, by zarezerwować swoje miejsce.

--

--