סנטף לפרגולה — הכן ביתך לחורף

רוב האנשים יעדיפו את הקיץ על פני החורף ולכן גם רוב מי שקרא את המשפט יבין היטב למה. בחורף יש רוחות חזקות, קר מאוד והכי גרוע, מים נופלים מהשמיים. הגשמים שיגיעו בחורף, אפילו אם יהיו קלים, יכולים להיות מעיקים ולהרוס לנו את שגרת החיים אך לא את הישיבה מתחת לפרגולה שלכם.

גם לפרגולה שלכם מגיע קירוי

אם יש לכם מרפסת, גינה או גג בשימוש, אתם בוודאי חשבתם לא פעם אל פתרונות קירוי. קירוי לפרגולה חשוב לא פחות מאשר קירוי למרפסת, לפנטהאוז או לחנייה. בסופו של דבר כאשר יש קירוי לפרגולה לא רק שאפשר לשבת בה כשיש גשם, אפשר גם להשאיר מתחתיה רהיטי גן כמו כיסאות, כורסאות, שולחן אוכל, ספות ואפילו ציוד אלקטרוני כמו צגי מחשב, מקרנים וכן הלאה. הבעיה היא כיצד ליצור קירוי מתאים לפרגולה, אך השאלה הקשה הזו מגלה פתרון פשוט מאוד ואפילו זול במיוחד: התקנת לוחות סנטף. מהם לוחות סנטף לפרגולה ומה היתרונות שלהם?

הכירו את פתרון הקירוי הכי טוב שיש

· מבין כל שאר פתרונות הקירוי לפרגולה מדובר על הפתרון הכי טוב שיש. בראש ובראשונה, בגלל המחיר שלו. לוחות סנטף לפרגולה מגיעות במחיר הולם במיוחד שיכול לנוע לסככה שלמה בכמה מאות שקלים. לוח הסנטף הרבה יותר עמיד מכל שאר הפתרונות הזולים כמו למשל רשתות צל.

· לוחות סנטף לפרגולה יכול להיות פתרון נהדר בעיקר בגלל שהוא יכול להיות צבעוני. מי אמר שהעיצוב של הפרגולה שלכם ייפגע? לוח סנטף יכול להגיע במגוון רחב של צבעים החל מלבן ושחור ועד סגול, צהוב, כחול, אדום, ירוק ועוד.

שקוף במידה הנכונה

לא רק שלוח הסנטף יכול להיות צבעוני במיוחד, הוא יכול להיות גם ברמת שקיפות שונה. אם אתם רוצים שהשמש תחדור דרך השלבים בפרגולה למרות שהגשם בעצמו ייעצר, אתם יכולים לבחור סנטף שקוף או חצי שקוף. לוח הסנטף יכול להכניס עד 90 אחוזים מקרני האור וככל שתבחרו חומר פחות שקוף, הוא למעשה יעצור יותר קרינה אולטרה סגולה וישמור על שהות בריאה יותר מתחת לפרגולה. כך למעשה השימוש בו יכול להיות טוב גם בקיץ.

--

--

א.י.זוהר מחסן עצים וחומרי בניין
0 Followers

אנו עוסקים ביבוא, שיווק והפצה של מגוון מוצרי עץ לסיטונאים, לבעלי מקצוע ולחובבים. http://www.zohar-wood.co.il/ .לח"י 95 תל אביב. 03–7300027