Jak ágnes vyrazila do světa!

Agnes Evelina
AAF na výletech
Published in
3 min readSep 22, 2020

Letos jsem se rozhodla, poprvé ve svém životě, vydat na zahraniční stáž.

Toto je příběh o mé přípravě na ni.

Takhle jsem si na letišti vyfotila letadlo.

Bylo úterý 25. srpna a já jela do Ústí za svým přítelem. Rozloučit se. Ve čtvrtek 27. srpna jsem totiž v brzkých ranních hodinách měla opouštět hranice naší republiky a vyrazit na svoji první zahraniční stáž. Do Švédska. Do odletu zbývalo nějakých 40 hodin. Plán byl následovný:

  1. Přijet v úterý večer do Ústí
  2. Být ve středu se svým přítelem (zajít si na oběd, kávu atd.)
  3. Jet ve středu večer domů k rodičům
  4. Zabalit si ve středu večer všechny věci na celý půl rok nejlépe za hodinu
  5. Ve čtvrtek ráno odletět

Do druhého bodu to šlo hladce. Přesněji do chvíle, než se mě můj přítel zeptal: “A máš všechny věci, které budeš potřebovat?”

Rozhovor se vyvíjel následovně:

Já: Jak to myslíš?

On: No jako třeba boty na zimu.. máš už zabaleno?

Já: Budu balit večer.. myslíš že potřebuji boty na zimu?

On: Bejt tebou bych si je vzal.. kolik tam bude stupňů víš?

Já: Eee .. mám vysoké konversky.. počítá se to jako zimní boty?

On: (vytahuje telefon — divá se na předpověď) No v prosinci tam má být -20C.

Můj plán se tedy od tohoto rozhovoru změnil následovně:

  1. Přijet v úterý večer do Ústí
  2. Být ve středu se svým přítelem (zajít si na oběd, kávu atd.)
  3. KOUPIT SI BUNDU, RUKAVICE, TERMO PRÁDLO, POHORKY, VAŘIČ, SPACÁK, HAMAKU, BATERKU, OTEPLOVÁKY, A KDYŽ UŽ JSEM NA ČERŇÁKU TAK JEŠTĚ CHYTRÉ HODINKY, BEZDRÁTOVÁ SLUCHÁTKA, ZÁSOBU KÁVY A BIO EKO VEGAN KOSMETIKU.
  4. Jet ve středu večer domů k rodičům
  5. Omylem jít s kamarádkou na víno
  6. Zabalit si ve středu večer/čtvrtek ráno všechny věci na celý půl rok nejlépe nějakým záhadným způsobem.
  7. Ve čtvrtek ráno také odletět
Ráno (ne úplně pravidelně) se chodím koupat do jezera, abych byla silná a statečná jako Wim Hof!

Bylo to opravdu náročné, ale nějakým záhadným způsobem jsem to všechno zvládla. A nejen že jsem se tak skvěle připravila, ještě jsem se k tomu naučila používat svoji novou eurovou kreditní kartu.

PS: Do dnešního dne jsem využila pouze tu bio kosmetiku. Vše ostatní zatím čeká na svůj den D netknutě v šatníku.

PSS: Jelikož už jsem tu vlastně skoro měsíc (ano opravdu jsem tento článek psala měsíc), mám nějaké fotografie ke sdílení. Doufám, že si je užijete stejně, jako tento skvěle napsaný článek.

Mají tu hodně stromů.
Dojela jsem na kole k moři. Na google maps se to zdálo celkem kousek. Nebylo to kousek.
Další stromy.
Budova na fotografii je škola, kterou momentálně navštěvuji. Jsou tu pěkný západy.
Další fotka.
Zase jsem byla u moře. Stopem. Na kole už nikdy více.

--

--