Bitmemiş sarhoşluk

Levent Bas
Adaçayı 🇹🇷
Published in
Dec 17, 2020

Son zamanlarda ağrılarım artınca doktora gitmem gerektiğini anladım. Artık bu durumdan kız arkadaşım da şikayetçiydi, çünkü son on gündür yalnızca bira şişelerim ve televizyon kumandam ile temas kuruyordum. Açıkcası daha fazlası içimden gelmiyordu.

Sokağa çıktım ve gördüğüm ilk taksiye atladım. Önceden randevu almamıştım, ama doktorun beni kabul edeceğini biliyordum. Ne de olsa çok eskiden beri arkadaşımdı ve yalnızca beş dakika ayırması yetecekti. Kendimden gayet emin olarak taksiciye gideceğim adresi söyledim. Kafamı çevirip dışarıyı seyretmeye başladım ki o sırada başımın döndüğünü ve görüş netliğimi kaybetmeye başladım. Bir ağrı… başımın ortasında.

..

Neresi burası bilmiyorum.

Beyaz. Bazen siyah gibi ama çoğunlukla beyaz. Beyaz önlük giymiş biri, belli ki bir doktor, endişeli gözlerle bana bakarak birşeyler anlattı. Ama hatırlamıyorum.

Sadece her yer beyaz…

Photo by Kupono Kuwamura on Unsplash

--

--

Levent Bas
Adaçayı 🇹🇷

I like building products, improving lives and telling stories. I write in English and Turkish.