重新開始

Andrew Wong
隨遇而安
Published in
Aug 11, 2022
Photo by Adam Marikar on Unsplash

當生活無咩變化嘅時候無嘢好寫,但生活突然大變,又會 overwhelmed 到唔知點寫好。

過去呢兩年,身體同精神都好攰,工作上好多嘢已經唔識點去處理,好似花咗好多心機,但係又無咩成果咁。一時覺得「我仲捱到多一陣」,一時又覺得「我都係唔可以捱落去喇」。我諗轉變下環境都係件好事。

去新嘅地方過生活,好似將之前累積嘅經驗、知識、人脈一鋪清枱,有啲可惜。但係鋼之鍊金術師話齋,人唔作出犧牲,就唔會得到任何回報。同埋總係要相信,咁多年黎學識嘅嘢,去到另一個地方都會用得著。就算有好多新嘢學,都係件好事丫。

我成日覺得留唔留喺香港嘅爭論好無謂。每個人嘅自身、家庭、財政考慮都唔同,自然有唔同嘅決定。再加上人生無得再嚟過,呢啲決定永遠唔會証實到係「啱」定係「錯」。喺香港又好,外地又好,重要嘅都係你係一個點樣嘅人。心安就好。

如果要過新嘅生活,趁自己仲未係咁老去學可能好啲。嚟咗蘇格蘭幾個星期,去咗城市入面好多地方,仲去咗倫敦兩日,見咗好多老朋友同新朋友,香港人同蘇格蘭人都有。見到已經喺香港嚟一段時間嘅朋友神采飛揚,好似幾享受人生咁。鄧佢地開心之餘,都覺得我要加把勁了。

香港嘅節奏好快,倫敦都係差唔多,其實喺倫敦嘅時候我不時有個錯覺,覺得自己仲喺香港咁。蘇格蘭人做嘢無咁趕,有耐性,就算唔識嘅都會傾兩句。喺香港如果無啦啦同陌生人傾計,應該都會比人當做騙徒。但係喺呢度,同鄰居傾下計,或者同超市收銀員傾兩句好平常。一開始唔係好慣,但係宜家又覺得呢種人與人之間嘅連結都幾好。

聽蘇格蘭口音、學習新嘅生活模式、調整心態,都要慢慢習慣。再加上之前積積埋埋嘅疲累,可能都要啲時間先可以再出發。雖然有唔同嘅小問題,但係一日解決一個,一年就可以解決三百幾個了。好似係。

--

--

Andrew Wong
隨遇而安

在金融界打滾,草擬疑似法律文件之餘,也想寫那些更值得去寫的。