香港人最鐘意番工 — 英國篇

Andrew Wong
隨遇而安
Published in
Mar 9, 2023
Photo by Alex Kotliarskyi on Unsplash

喺新嘅地方生活,有好多嘢需要適應。衣食住行,樣樣都同之前唔同,有好多嘢值得分享。但係最多人關心嘅,始終都係番工。聽講話香港人嘅訴求就係番工,都真係講得幾啱。

之前一路都喺香港打工。雖然公司都有啲外國同事,不過都唔係成日講英文,只係做嘢嘅時候會寫(打)英文。再加上去到另一個國家嘅職場,除咗語言,文化嘅差異都好大,所以都有啲怕適應唔到。好彩做番一份算係同行嘅工作。就算係做另一個部門,對工作嘅內容總算有少少認識。

雖然只係番咗一段短時間,但係暫時嘅感覺係比起天氣(三月仲落雪!從來都唔鍾意落雪)、交通同新嘅生活圈子,適應工作仲無咁難。老闆同埋同事對新人好有耐性,好詳細咁解釋各樣工作,等我慢慢上手。雖然要處理嘅工作同之前好唔同,但係估唔到之前嘅經驗都有用得著嘅地方。可能喺香港都成日處理奇難雜症,所以適應新環境都易啲。

最有趣嘅地方係覺得有啲同事嘅性格有少少似曾相識咁。宜家嘅老闆,同一個我好敬佩嘅舊公司高層無論年齡、樣貌,同做嘢風格都幾相似。同 team 嘅兩個同事,又有啲似我之前嘅兩個同事 K 同 B 。可能做得呢行嘅性格都係會有少少似?同埋新公司都有唔少人喺我香港舊公司轉過嚟做,見番啲熟悉嘅面孔,個心都定啲。

有啲人話外國人做嘢好慢。可能喺日常生活啊政府服務嗰啲係,但係喺商業世界我覺得步伐算係正常。只係呢度嘅人好似比較尊重大家嘅私人時間,就算要加班都係自己做自己嘢,唔會迫其他人陪你加班。佢哋都比較少訂一啲擺明其他人唔加班就無可能趕得到嘅 deadline。通常 lunch 嘅時間都比較短,食個包就繼續做,所以都算係有效率。

聽講唔少嘅金融公司都有 work from home 政策。我公司都有唔少時間可以 work from home,所以同同事都係網上 video call 見面比較多。大家都好習慣呢種工作模式,去安排邊一啲嘅比較適合喺公司做(開會 brain storming 等等),邊一啲要專心啲諗就可以 work from home 嗰時做。同事慳番啲交通時間同車費,公司又可以全 hot desk 慳番啲租。仲有,呢度好似比較多靈活工作嘅安排,有啲人番 flexible hours,早番早收工,又有啲一星期番四日。我見過有個同事係一個星期番兩日半。唔知點樣申請嫁呢……

有別於大部分嘅香港人,我就一定唔係最鍾意番工。不過,有一份適合自己,又可以學到新嘢嘅工作都係一件好事。其實都仲有好多嘢可以分享下,不過睇下有無人有興趣啦。總之,暫時一切都好,人工除外。

--

--

Andrew Wong
隨遇而安

在金融界打滾,草擬疑似法律文件之餘,也想寫那些更值得去寫的。