Bana hayallerinden bahsettin

Aquatic
aquatic
Published in
1 min readAug 11, 2018

Tüm Ankara ayaklarımızın altındaydı ışıl ışıl; gözlerimi kıstım daha uzakları görebilmek için. Sen vardın yanımda enfes kokunla ve neredesyse gerçek kişiliğin ile. Gözlerine baktım, sende baktın. İşte istediğim şey buydu. Sonra sarıldım sana daha önce hiç sarılmamış gibi, boynundan öptüm.

Bana hayallerinden bahsettin. Almak istediğin arabadan, sahip olduğunun üzerinde yapmak istediğin değişikliklerden, yaşamak istediğin ülkelerden ve unutamadığın şehirlerden. Sen viskini içerken bense şarabımı yudumlarken ve kafam bulanırken… Aynı dili konuşmasak da seninle sıcaklığın bana bunu unutturuyor.

İlk kez uykuya daldığımda bana sarılmış bir adamın varlığının farkında, güven duyarak, biraz da huzur duyarak rüya gördüm.

--

--

Aquatic
aquatic
Editor for

Denizle bütünleşmiş gelecek hayalleri