اکثریت قاطع تصمیم‌ها منفی بوده و باقی مانده‌اند

AYS Weekly News Summary in Persian, July 29 — August 4

Are You Syrious?
Are You Syrious?
4 min readAug 19, 2019

--

Fabio Magnasciutti

بوسنی

اطلاع رسانی از ووتسیاک

طبق گفته داوطلبان پزشکی که در این منطقه کار می‌کنند ، تعداد زیادی از مردم در این حرکت به اردوگاه ووتسیاک توسط پلیس بوسنی رانده شده‌اند . در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر در این اردوگاه زندگی می‌کنند . تیم پزشکی در طی این هفته بیش از ۱۰۰ نفر را مشاهده کرده‌است . اردوگاه در حال شلوغ شدن است و فضای کمی بین چادرها باقی مانده‌است . صلیب‌سرخ غذا را تحویل می‌دهد ، اما اغلب برای تغذیه اردوگاه کافی نیست .

Photo Credit: Dirk Planert

ایتالیا

حدود ۶۰۰ نفر از پناهندگان از فریوولی — ونز جولیا به مناطق دیگر منتقل شده‌اند . تعدادی از این افراد به گریزیا نقل‌مکان کرده‌اند و برخی نیز به بازداشتگاه کارا نقل‌مکان کرده‌اند .

پلیس ۱۱ پناهجو را در زیرزمین برخی از ساختمان‌ها در نزدیکی ورزشگاه شهر کشف کرده‌است . همه آن‌ها بازداشت شدند .

فرانسه

شورای قوانین ایالتی در برابر تلاش برای استفاده از حقوق مسکن و مسکن “ Dublined “

شورای دولتی فرانسه روز چهارشنبه علیه حکمی که در قانون مهاجرت و مهاجرت قرار داشت رای داد . این حکم به اداره مهاجرت و ادغام حق امتناع از مهاجران و کمک پناهندگان به مسکن و کمک‌هزینه به ویژه برای افرادی که تحت مقررات “ دوبلین “ به فرانسه برگردانده شده بودند ، داده شد . دادگاه دریافت که این حکم “ مطابق با قانون اروپا نیست “ . اتوبوس اطلاعات پناهنده به دنبال بودجه برای پروژه تلفن همراه خود برای پناهندگان در کاله است . هر هفته ، تلفن‌های آن‌ها برای تماس‌های فوری ده‌ها پناهنده مورد استفاده قرار می‌گیرد . شما می‌توانید از آن‌ها در اینجا پشتیبانی کنید .

ترکیه

در چند هفته گذشته خبر تبعید دسته‌جمعی پناهندگان سوری از شهرهای ترکیه به ویژه استانبول به سوریه به صورت نمایی افزایش‌یافته است . مقامات هر دو افراد مستند و مستند را هدف قرار داده و آن‌ها را وادار کرده‌اند تا پیش از اخراج آن‌ها “ مرخصی داوطلبانه “ را امضا کنند . این آخرین باری است که ما از آن خبر داریم .

طبق گزارش خبرات پناهندگی ، مقامات ترک این ادعاها را رد کردند ، اما اخیرا ً لاف زده بودند که آن‌ها “ 15,000 مهاجر غیرقانونی را از استانبول در ۲۰ روز گذشته اخراج کرده‌اند “ ، که گفته می‌شود آن‌ها را به بازداشتگاه خارج از شهر منتقل کرده‌اند .

وضعیت جزایر

براساس اطلاعات دولت , مردم در جزایر شرقی یونان هستند . این شهر به رغم دارا بودن ظرفیت حمل و نقل, در نقاط قوت قلب خود نگه‌داشته شده‌است .

اروپا

روندهای پناهندگی

براساس آمار منتشر شده از ابتدای سال , درخواست‌های 287.500 پناهندگی از آغاز سال جاری تاکنون ارائه شده‌است که از همان بازه زمانی در سال 2018 , 14% درصد افزایش‌یافته است . علاوه بر این, با وجود این واقعیت که برنامه‌های کاربردی معمولا ً در طول ماه‌های تابستان و پاییز در اوج اوج خود قرار می‌گیرند , افراد بیشتری به دنبال پناهندگی هستند . در مجموع , روند پناهندگی در قرقیزستان , تداوم افزایش تعداد درخواست‌های پناهندگی ارائه‌شده در اتحادیه اروپا در پاییز امسال , به ویژه توسط گروهه‌ای شهروندی خاص می‌باشد .

سه درصد از همه برنامه‌های کاربردی در ماه مه توسط افراد غیر قانونی بدون همراهی ارائه شد . گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد زیادی متقاضی طلاق از افغانستان در دو سال و نیم گذشته دیده نشده است .

برخلاف تصورات عمومی اروپایی‌ها , رایج‌ترین کشورهای مبدا متقاضی در ماه می , سوریه , افغانستان و ونزوئلا بودند .

در نقشه تعاملی خود می‌توانید ببینید که اکثریت قاطع تصمیم‌ها منفی بوده و باقی مانده‌اند .

لیبی

بنا به گفته سالی هایدن روزنامه‌نگار , تعداد افرادی که مبتلا به بیماری سل تشخیص‌داده شده‌اند , در حال افزایش است ; زیرا msf در اردوگاه کار می‌کند . تخمین زده می‌شود

اخبار بیشتری به انگلیسی در صفحه رسانه ما در دسترس است . در مواردی که شما سوالاتی دارید و یا مایلید برخی اطلاعات مربوط به روند پناهندگی شما یا کشور مورد نظر را منتشر کنید , لطفا ً برای نوشتن پیغام روی فیس بوک یا نوشتن یک ایمیل به آر.یو.س تردید نکنید

areyousyrious@gmail.com

--

--

Are You Syrious?
Are You Syrious?

News digests from the field, mainly for volunteers and people on the move, but also for journalists, decision makers and other parties.