Bugün Kendimi Dövdürdüm!

Arman ACAR
arman acar
Published in
1 min readNov 19, 2011

Yıllardır kendime dövme yaptırmak istiyordum ama kalıcı dövme olacağı için seçimimi iyi yapmam ve kararımı kesin vermem gerekiyordu. En nihayetinde kalıcı dövme; kolye, yüzük gibi değil. Her daim vücudunuzda oluyor. Bu yüzden anlamlı ve hep güzel olmalı.

Kartal yaptırayım, aslan pençesi olsun, yoksa tribal bişi mi olsun soruları ve denemelerim ile bir türlü karar verememiştim. Ta ki Tolga ile tanışana kadar. Tolga’nın işçiliği ve ilgisi o kadar iyiydi ki gönülden bağlı olduğum takımımın armasını çok iyi yapabileceğini düşündüm. Kararımı verdim ve şanlı Göztepemiz’in armasını yaptırdım.

Tolga yani Comics Tattoo, Kadıköy’de. Facebook sayfası üzerinde yaptığı çalışmaların bir kısmı mevcut. Tolga eski karikatürist. Bu yüzden çizimleri ve uygulamaları çok başarılı. Eli de hafif. Canım çok yanacak diye düşünürken baya keyifli 4 saat geçti. (dövmenin içi doldurulurken canım yandı kabul)

Aşağıdaki fotoğraflar Nilay’ın iPhone’u ile çekildi. Kanlı fotoğraflarda mevcut. Ama genelde gördüğünüz kırmızı boya. Ayrıca bir çok kişi kırmızı konturlu iş yapmamış. O yüzden değişik güzel oldu. Bacağıma print out yaptırmışım gibi :)

uStream üzerinden yaptığımız canlı yayının direkt kayıtlarına http://www.ustream.tv/channel/rmncr adresinden ulaşabilirsiniz. Kısa bir süre içerisinde bu 3 videoyu ve ekstra çektiklerimizi 3 dakikalık bir video haline getirip yayınlayacağım.

Bu arada yayın sırasında beni yalnız bırakmayan Facebook ve Twitter’daki herkese çok teşekkürler. Ayrıca saatlerce sıkılmadan izleyen çok sevgili Göztepeli arkadaşlarım sizlere de selamlar. Canlı yayını taraftarımıza rahatça duyurmamı sağlayan GözGözTV ekibine de çok teşekkürler. Yalı grubunu da buradan selamlıyorum.

Bu arada doğrulama şansım olmadı fakat Türkiye’de canlı yayında dövme yapımını yayınlamış ilk kişi ben olabilirim.

--

--