Arya Genç Bir Tutkudur Benim İçin

Hira Usluca
Arya Women
Published in
3 min readMay 21, 2021

Size nasıl anlatsam… Hani çok sevdiğiniz bir tatlının veya yemeğin evde yapıldığını olduğunu görmek gibi, aylardır beklediğiniz kıyafetin indirime girmesi gibi, size çiçek alınması, bir işin sen seversin diye yaptım denilmesi gibi, kısacası gözlerimizden kalpler çıkması benim Arya Genç ile ilk tanıştığımda yaşadığım şeydi. Dinamiklerine, kucak dolusu samimiyetlerine hayran kaldığım aradığımı bulduğum yer Arya Genç. Doldurduğum form beni bir sonraki sayfalara yönlendiriken aslında bana açılacak kapıların bir ön izlenimi gibiymiş. Arya Genç bana o kadar çok öğretimde bulundu ki… Bugün düşünme şeklimi, hayatı anlayış biçimimi değiştiren bana adeta yeniden görmeyi öğreten Arya Genç’e teşekkürü borç bilirim. Size açıkça söylemek isterim ki Arya Genç içinde barındırdığı yeni deneyimler ve size verdiği destek ile yapabileceğiniz şeylerin sınırı olmadığını gösteriyor. Bugün bu blogumu okuyorsanız Arya Genç sayesindedir.

Arya Genç’te Bu Dönem Nasıl Geçti?

Bu soruya neler yapmadık ki diye cevap vermek abartı olmaz. Eğitimler düzenledik, kendimizi geliştirdik, yeni networkler kurduk, böyle bir dönemde bile bir arada hep beraber kahve içmeyi, film izlemeyi başarabildik. Zaten size de her ay ne yaptığımızı anlattık.

Burada biz bizeyiz ve benim de amacım size her şeyi bir sohbet havasında anlatmak. Bu sebeple biraz da kişisel deneyimlerim ve çıkarımlarımdan bahsetmek istiyorum. Peki ama ne bu çıkarımlar, deneyimler, neler anlatacaksın bize derseniz hemen şöyle başlayayım: Ben Arya Genç’e katıldığımda girişimci değildim ve girişimcilik hakkında bir fikrim yoktu. Ama bu süreç beni düşünmeye itti, nasıl girişimci olabileceğimi öğretti. Arya Genç sayesinde çok bilgili, yetenekli insanlarla tanıştım. Kendi aramızda düzenlediğimiz ‘Sahne Senin’ etkinliklerinde değerli arkadaşlarımın yetkinliklerinden çok şey öğrendim. Belki ilerleyen yıllarda onlarla birlikte bir iş fikrini hayata geçiririz. Kendi ilgi alanlarımı keşfettim. Kendi yeteneklerimi nasıl geliştirebileceğimi öğrendim. Arya’da size her yönden akıl verebilecek destek olabilecek birini bulabiliyorsunuz. Hele ki son iki senedir birbirimize bu kadar uzak yaşarken öğrendiğim şey ekrandaki güler yüzlerin sizi gülümsetebileceği oldu. Ortak amaçlarla bir arada bulunan insanların güler yüzlerini görmek, hem psikolojik açıdan yalnızlığınızı alan hem de rahatlamanızı sağlayan bir durum.

Ben Arya Genç’te kendime güvenmeyi öğrendim. Elbette insan ne kadar kendine güvendiğini düşünse de bazen aslında öyle olmadığını fark ediyor. Benim bu farkındalığım aslında ağırladığımız konuklarımızın hayat hikayeleri sayesinde oldu. Başarılı insanların geçtikleri yolları görmek ve benim de o yollardan birinde olduğumu bilmek kendime güvenimi artırdı. Dedim ya Arya Genç Clubdaki arkadaşlarımız kısıtlandığımız bu süreçte benim en yakın arkadaşım oldu. Yalnızlığımı aldı. Öte yandan gelen konuklarımızın samimiyeti ve bulundukları konumlar bana her zaman ilham ve cesaret verdi. Biri size ekrandan nasıl cesaret verebilir? Dersleriniz yoğundur, sınavlarınız kapıdadır ama hiç tanımadığınız birinden başarabileceğinize dair bir geri bildirim alırsınız. İşte bu his sayesinde hem kendinize güveninizi tazeler hem de cesaretinizi artırırsınız. Çünkü yalnız değilsinizdir. Ben Arya Genç’te yeni ufuklar edindim. Daha önce size dediğim gibi ben girişimcilik serüvenine hiç adım atmadım. Bu konunun terimlerini bilmezdim. Bir işletme bölümü öğrencisi olarak düşünceme göre hakim olmam gereken konulardan bazıları girişim, girişimcilik, finans ve daha fazlası, Arya Genç’te öğrendim. Her hafta blog ekibi olarak yeni yazılar yayınladık, Arya Genç Club Medium yayınını açtık ve binlerce kişiye ulaştık. O kadar üretken bir yazar topluluğumuz var ki inanın her bir yazıyı her hafta hayranlıkla okudum. Hep öğrendim ve daha çok öğrendim. Arkadaşlarımın hepsini tebrik ediyorum gerçekten harika yazılar ve işler başardık.

Arya Genç Club benim hayatımda vizyonumu geliştiren, öğrenmeye teşvik eden, yeni insanlar tanımamı sağlayan bir okul oldu. Arya Genç ekibiyle her zaman heyecanım ilk günki kadar taze ve bilginin sonsuz ormanlarında konaklayabiliyorum onlarla. Heyecanım özellikle her toplantı açılışında Arya Genç Liderimiz Asiye’nin ‘Hoş Geldiniz’ deyişini duymakla başlıyor ve benim ne kadar doğru bir yerde olduğumu tekrar tekrar hatırlatıyor. Bu etkinlikler, toplantılar, buluşmalarımız ve hepsinde hissettiğim samimiyet duygusu paha biçilemez. Aralarında olmaktan gurur duyduğum ve gittiğim her yerde gururla anlattığım Arya Genç’e bir kere daha teşekkür etmek isterim. Bana imkanlar sunan, eşitliği öğreten, vizyon ve misyon katan Sevgili Arya Genç Club üyeleri ve Arya Women Liderleri bu kurduğunuz ailede olduğum için çok mutluyum. Harika günler aylar yıllar geçirmek dileğiyle…

--

--