Avrupa’da Eğitim
avrupadaegitim
Published in
1 min readJan 15, 2018

--

Neden Avrupa’da eğitim?

Eğitim, bir insanın hayatındaki en önemli seçimidir. Öğrenciler, Avrupa Birliği Ülkelerinde dünyada ki sayılı eğitim imkanına ulaşma fırsatını yakalayabiliyorlar.

Bu fırsatlar hakkında kısa kısa bilgiler verelim:

1-Avrupa’da herhangi bir üniversiteyi bitiren öğrencilere ABD ve Kanada’da sıcak bakıp, daha kolay kabul veriyor.

2-Avrupa’nın üçte birinde Almanca konusuluyor. Dolayısıyla Avrupa’da çalışacak kişilerin çok daha kolay iş bulma imkanlarının olması.

3-Özellikle Alman Üniversitelerinin mekanik- mühendislik alanında dünya lideri olması. Mühendislik yönüyle de dünyanın bir çok ülkesinde denklik hakkına sahip olması.

4-Üniversitelerde yabancı dilin özellikle de İngilizce’nin ücretsiz olarak olarak öğrencilere sunulması.

5-Üniversitelerde uygulama derslerine ve laboratuvara önem vermeleri.

6-Toplu taşımaların üniversitenin bulunduğu eyalette öğrencilere ücretsiz olması.

7-Almanya’daki Üniversitelerin çok ve ücretsiz olmaları. Burs imkanlarının geniş olması.

Bu gibi maddeleri sıralayıp gidebiliriz. Burada önemli olan konu, somut olay olmadan genel yazılarla insanlara yardımcı olmak çok mümkün olmuyor. Web’ler de Avrupa’da eğitim ile ilgili bir sürü yazı var. Ancak insanların karşılaşmış olduğu somut sorunlarla ilgili bir çoğu net bilgi veremiyor. Bu sorunlara ancak yaşanılan tecrübelerden cevap verilebiliyor. Biz bu platformda genel bilgilerin yanında sizden gelecek somut sorun ve olaylara cevap vermeye çalısacağız.

Bizi takip etmeye devam edin ve sorunlarınızı bizlerle paylaşın.

--

--