Paylaşan Bir Takım

BKM Medium Hesabı

Soner CANKO
Bankalararası Kart Merkezi
2 min readJan 2, 2020

--

Photo by You X Ventures on Unsplash

Hayatta elde edilen başarıların hemen hemen hepsinin arkasında iş birliğinin ve gerçek bir ekip olabilmenin gücünün olduğunu düşünüyorum. Yalnızca iş hayatında değil, huzurlu ve mutlu birliktelikler ve aile ilişkilerinde de aynı sırrın geçerli olduğuna inanıyorum. Özenli, birbirinden beslenen, karşılıklı paylaşıma ve birbirinden öğrenmeye merakı ve arzusu hiç bitmeyen ekipler, bu deneyimleme yolculuğu esnasında büyük keyif alıyor ve başarıya da çok daha kolay ulaşıyor.

Bu yorumları elbette hem gözlemlerimden hem de tecrübelerimden yola çıkarak yapıyorum. Bankalararası Kart Merkezi’nde meraklı, okuyan, araştıran, düşünen ve paylaşan bir ekibe liderlik etmenin mutluluğunu yaşıyorum. Zaman zaman zorlukları olsa da genel anlamda değerlendirdiğimde böylesine yaratıcı, farklı düşünen, kolayca yılgınlığa kapılmayan ve şevkle çalışan donanımlı kişilerle bir arada olmanın ve birlikte üretebilmenin keyfi paha biçilemez…

Ekip arkadaşlarımdan farklı konulara dair yepyeni bilgiler edinmek veya hâlihazırdaki bilgilerimi tazelemek ve farklı bakış açılarıyla değerlendirebilmek anlamında Medium’un son derece faydalı bir mecra olduğunu söylemeliyim. BKM ailesinin tüm üyelerinin fırsat buldukça bu platformda ilgi alanlarına yönelik olarak yazılar yazmalarını teşvik etmeye bu nedenle büyük önem gösteriyorum.

BKM’nin Medium sayfasında ekip arkadaşlarımın dikkat çeken ve zihin açan yazılarını derliyor ve okumaya meraklı herkesin ulaşabilmesini sağlamaya çalışıyoruz. Burada makine öğrenmesinden robot üniversitelerine, yeni kartlı ödeme şemalarından yapay zekâ dönüşümü için gerekli adımlara, finans sektöründe cinsiyet eşitsizliğinden blockchain’e kadar pek çok konuda arkadaşlarımızın kalemlerinden dökülen keyifli yazıları okuyor ve bilgi dağarcığımızı genişletiyoruz.

Bugüne kadar bizlerle fikirlerini paylaşan, tüm iş ve hayat yoğunluğu arasında yazı yazmaya zaman ayıran tüm arkadaşlarıma buradan bir kez daha çok teşekkür ediyorum!

Bu vesileyle henüz yazılarını bizlerle paylaşmamış arkadaşlarıma ise yeniden sesleniyor, “Artık sizleri de sahneye bekliyoruz!” diyorum! ;)

Twitter | LinkedIn | Youtube| Web

--

--

Soner CANKO
Bankalararası Kart Merkezi

StartUp Dostu ® — FinTech Istanbul ® — SC Yönetim Danışmanlık ®