artık vakit tamam

Berkant Akarcan
berkant
Published in
1 min readNov 28, 2023

ha yazdım, ha yazacağım. ha açtım, ha kapattım. ha geldim, ha gittim, ha durdum, ha kaldım… bunun sonu yok. o yüzden dümdüz varıyorum.

gezegenin yeniden rayına girmesi için, internetin ilk zamanlarına dönmemiz gerek. dümdüz medya okuryazarlığı dahi edinemeden yeni nesil internete sıçrayan cehaletin kirlettiği internet, artık dünya için hedeflenmiş olanın tam tersine hizmet ediyor.

demokrasi, bir kanser gibi, bildiğimiz anlamdaki insanlığın sonunu getiriyor. ahir zamanlar burada. bu görkemli yok oluş düğünü de kambersiz olamazdı.

vakti zamanında “su çok kirlendi” diyerek çıkıp iskelesine oturduğum bu derya; ya bizim gibi interneti kuranlara ait kalacak, ya da internete sonradan girme olan işgalci zombilerin elinde yok olup gidecek.

hakikât gözümüzün önünde oyuncağa çevrilirken, konuşmak lazım. medya sizi her yolla kandırırken, uyumamak lazım. yirmi yıllık fikirler size sanat diye fahiş fiyatlarla kaktırılırken, yememek lazım. kurtlar kuzu postunda dolanırken, göstermek lazım. allah’ın kelamı, iblis tohumlarının maskesi haline gelmişken, düşürmek lazım.

maymunlar cehennemi’nden herkese yeniden merhaba. artık düzenli ya da düzensiz frekansta aranızdayım. bir kaç yıllık reklam kuşağının sonuna geldik.

--

--

Berkant Akarcan
berkant

visual arts at @140journos, music at @tranceferdinand, XO.