FM23 JourneyMan Kariyeri #1

Cihangir İslam Akgül
BirBaskaKariyer
Published in
3 min readSep 7, 2023

23 Farklı ülkede iş arayışına başlayalım mı? Kariyer başlıyor, keyifli okumalar!

Yetenekleri en dipten başlatıyorum, çok zorlu bir gelişim süreci olacak biliyorum.

Aylar sonra ilk defa bir kulüp ön görüşme yapmayı teklif etti, seni unutmayacağım Dorking! Sonuç: Başarısız

Galler ekibi Penybont görüşmeye davet etti, hadi bakalım.

Galler’den güzel haberler var. İlk görüşme olumlu geçti, Galler’e davet geldi.

Alırım bir hayırlı olsun dileklerinizi.

Kümede kalma yarışının içerisine atlıyoruz.

Normal sezonda kümede kalmayı başaramadık ve lig yapısı dahilinde playoff maçları oynayacağız.

Daha hızlı, daha atak ama daha riskli bir oyun oynuyoruz.

Benden Önce Ligde; 2 Galibiyet, 3 beraberlik , 9 mağlubiyet 23 Yenilen Gol, 9 Atılan Gol

Benden Sonra Ligde; 7 Galibiyet, 3 beraberlik, 6 mağlubiyet 33 Yenilen Gol, 31 Atılan Gol Kümede kalma garantilendi sayılır.

Benden önce sadece 2 gol atan çöp forvete 16 maçta 9 gol 2 asist kazandırdım. Tek transfer olarak 39 yaşında yaşlı kurt forvet getirdim ve 6 maçta 6 gol attırdım.

Ligde kalmak mucizeye yakındı, görev tamamlandı. Hadi bana eyvallah!

--

--

Cihangir İslam Akgül
BirBaskaKariyer

Kaizen Felsefesi ile iş ve özel yaşamını düzenleyen, kendi yararına beden ve düşünce gücünü kullanan kimse.