Pitate se kakva je ovo fotografija i kakve veze ima s postom? Ovo je fotografija iz arhive koju dosad nisam imao gdje iskoristiti. Nazvat ću je pobjednička.

Medium je moj blog o blogu

Divan je, jednostavan, neopisivo minimalistički, ok opisivo je minimalistički, ali pisanje je jedan sasvim novi doživljaj. WYSIWYG u realnom vremenu.

Tomislav Buza
Croatian blogers
Published in
2 min readNov 30, 2013

--

Neki dan sam na svom blogu pisao o nazovimo to potencijalnom revolucionarnom servicu koji stoji iza naziva Ghost, a koji će svakom blogeru dati ono što najviše treba, a to je čisti i jednostavan alata za pisanje, za iznošenje svojih misli.

Zaboravio sam na Medium.

I tako iz puke znatiželje da ga ponovno otkrijem, pročitao sam post o njemu koji sam pisao još u kolovozu 2012. godine, a kada je ovaj servis osnivača Twittera i krenuo sa radom. Doduše još je uvijek bio u beta inačivi, no sad nije. I iskorisiti ću to.

Medium, kojeg sam vezao, naravno, uz svoj Twitter račun (@buzz4web) biti će ništa drugo već blog o mojem blogu, odnosno backup blog u kojem ću pisati ono što iz nekih razloga nisam pisao na svom blogu ili ne želim pisati na svom blogu.

Znam da zvuči pomalo neporebno, ali u ovoms vijetu ja sam bloger, sam svoj urednik i gazda i bilo mi je, i još uvijek je, potrebno napraviti taj korak, odnosno malo mi se javljao grč u želucu kad sam pomislio — ma pusti to, imam svoj blog, kaj će mi još jedan.

Eto, mislim da sam sam sebi, ali i čitateljima napisao dovoljan razlog zašto krećem sa još jednim blogom.

--

--

Tomislav Buza
Croatian blogers

bloger, gentleman i audiovizualni mužjak svoje vrste