Batman’dan Bahar Öğretmen’in Mesajı

Sema
Building Bridges
Published in
Jan 17, 2023

--

Sevgili BTF’li eğitim gönüllüleri,

Bize, sınıfıma sanat seti gönderdiniz. Çooook teşekkür ediyorum öncelikle sizlere ve yardımlarınızın kaynağı olan hayırseverlerimize. Çocukların el becerileri, motor gelişimleri ve sanatsal yönlerinin canlanması için ihtiyacımız olan tüm malzemeleri bu sette bulunca şaşkınlıktan ve sevinçten ne yapacağımızı bilemedik.

Biz en çok sanat setimizi sevdik galiba. Paketimizi alır almaz ip baskımızı yaptık. Çocukların yüzlerindeki o ilk şaşkınlığı ve sevinci görmenizi isterdim! Ahh, anı yakalayamadım! Ama etkinliklerimizi yaptıkça sizleri de sevindireceğiz. Öğrencilerimin gelişimine sizler de şahit olmalısınız mükemmel insanlar…

Tatlı dili veya iyilikseverliği ile bu gönderime aracı olan ve mükemmel bir eğitim aşkını içimizde uyandıran tüm BTF’liler, ne kadar kibarsınız! Bir öğretmen olarak sizden iyilik enerjisi alıyorum! Öğrencilerimi ve beni düşünen sizlere nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Bilin ki hep kalbimizde ve iyi dileklerimizdesiniz. İyi ki varsınız…

İstiklal İlkokulu öğrencileri sizi çok sevdi…

--

--