Van’dan Aliye Öğretmen’in Mesajı

Özgün Türköz
Building Bridges
Published in
2 min readJun 9, 2023

--

Öğretmenlik mesleğine yürekten bağlı olan, öğrencilerinin geleceğine ışık tutan ve dokunduğu yeri güzelleştiren sevgili öğretmenimiz Aliye Nur Ceylan’ın BTF ailesine mesajını sizinle olduğu gibi paylaşmak istedik:

Merhaba Sevgili BTF gönüllüleri, ben Aliye Nur Ceylan. Van’ın Erciş ilçesinde köy okulu öğretmeni olarak görev yapıyorum. Okuluma ilk geldiğimde hiçbir eksiğini, görüntüsünü, yıkık duvarlarını, eski sınıflarını yadırgamadım. Çünkü olduğum yeri güzelleştireceğimden emindim. Önce öğrencilerimin fiziksel ihtiyaçlarını gidermeye çalıştım. Bot ve mont temin ettim. Sonra kırtasiye eksiklerimizi tamamlamaya başladık. En küçük ders araç gerecinin öğrencilerimde o kadar büyük etkisi oluyordu ki bunu gördükçe eksiklerimizi tamamlamak için daha çok çalışmaya karar verdim.

Çoğu öğrencim sporla ilgilenmeyi seviyordu, farklı bir spor dalıyla tanışmaları için Badminton raketlerini temin ettim. O kadar mutluydular ki… Sonra sizinle tanıştım. İçimdeki heves ve heyecan daha fazla körüklendi.

Size şöyle anlatayım: Gönderdiğiniz her koliyi öyle heyecanla açıyoruz ki içinde mutlaka daha önce tanışmadıkları bir materyal oluyor ve o meraklı gözleri çok seviyorum. Öğrenmek, keşfetmek istiyorlar. Onlardaki bu hevesi sizin sayenizde tekrar canlandırdım. Bir öğretmen olarak size ancak öğrenme merakı yüksek, çevresini analiz edebilen, aydın, bilgili çocuklar yetiştirerek teşekkür edebilirim. İyi ki varsın BTF ailesi!

--

--