Phoenix reneix de les cendres

Aleix Freixa Rius
Calidae Blog
Published in
2 min readJun 25, 2018

Fa uns dies va tenir lloc fora de les oficines una reunió que pretenia alinear de nou un grup de persones que, des de feia molt de temps, no treballava en equip.

Tot i que s’estava treballant amb certs projectes, la sensació general dels membres d’aquest grup era una mica que cadascú anava a la seva bola per les circumstàncies o les necessitats del moment.

Però estic segur que tots volíem que es produís algun canvi que fes que tornéssim a agafar el rumb que volem, i va ser aleshores quan semblava que els astres podrien tornar-se a alinear.

Es tracta d’un dels equips de software més emblemàtics de Calidae, i no és altre que Phoenix.

Desconec les expectatives que tenien posades en aquesta trobada la resta dels assistents, però les meves eren força altes. La veritat és que es van complir, cosa que és realment complicat.

La reunió, que d’inici era una trobada per no “allunyar-nos” més com a grup, va passar de ser un “simple” esmorzar a convertir-se en un debat amb totes les cartes damunt la taula, tots els fronts oberts, totes les ganes de ser positius i buscar alineacions, on llegir i analitzar noves oportunitats que venien. Posant de manifest allò que crèiem que havíem fet malament ens els darrers temps i intentar recuperar el camí que tots sense excepció creiem que és el bo.

Amb això, tornant a les meves expectatives, vaig sortir-ne realment satisfet i penso amb tota sinceritat que això ha de ser l’inici del nou renéixer de l’equip Phoenix, i això em fa sentir molt bé.

Els Phoenix sempre reneixen, go Phoenix!

--

--