manGoWeb a jejich nový Goodlok.cz

--

Publikováno s dovolením autora (Petr Simecek).

Přesně před hodinou jsem si všimnul postu Zděnka Cendry, kde píše že si objednal fresh juice přes chatbota na Facebooku. Nemohl jsem to hned nezkusit.

FB ChatBot funguje tak, že si povídáte na FB Messengeru s robotem. Ukáže vám nabídku, vy mu řeknete co chcete a pak to zaplatíte. Celá zkušenost byla nakonec na jedničku. Výber zboží i počtu kusů je super!

Po zaplacení kartou se mnou robot řešil doručení. Ve finále to vypadá, že složitější rozhodnutí přebírají za robota lidi, ale já to nemám jak poznat. Od domluvení doručení mi přesně za 24 minut zvonil milej pán na dveře a dal mi mojí objednávku.

Jedno ústně zjištěné pravidlo: Goodlok.cz dělá šťávy pouze čerstvé a ve zkušebním provozu roztáčí soustruhy pouze v pondělí — objednej v neděli, dostaneš to v pondělí, objednej v úterý, dostaneš to v pondělí. Vedle toho vyrábí štávy vždy když je nějaká akce — pak objednávky rozváží i v době jejího konání.

V zelené flašce na obrázku je avokádo, špenát, hruška, jablko a kokosové mléko — vypadá to jako lahvovanej středočeskej shnilej rybník a chutná to naprosto božsky!! Děti se po tom můžou utlouct — je srandovní je sledovat, pijou to se zavřenejma očima :) Držím Goodlok.cz palce, je to super koncept a chatbot je fajnovej!!

--

--