【曼城周記】人在旅途比利時

2024|W28

貝星人
Chez moi, c’est la B
9 min readJul 14, 2024

--

周記,顧名思義,即記貝星人一周之事:一切大事、小事、有事、無事、心事、瑣事、無聊事。
水分偏多,營養欠奉,多屬長文,敬請慢用。

本周重點:
-撇低阿媽去睇波
-酒店隔空捧英國
-小提琴一級考試
-考試結果出爐喇
-人在旅途比利時
-雞蛋仔開心寄宿
-意大利餐廳聚舊

我:「比利時旗喎!」

母:「關比利時咩事?」

我:(⋯⋯⋯)「你知我哋喺比利時㗎呵?」

母:「而家知囉!」

幾時都話阿媽係地球奇異物種,稀有珍貴。

我而家身在比利時布魯塞爾,扮緊孝順女同阿媽去幾日旅行,所以呢篇周記係名符其實「人在旅途比利時」。

呢個星期嘅大事除咗飛比利時旅行外,就係考小提琴。由於人在他鄉旅遊中,所以今篇周記會短啲。

GO!

撇低阿媽去睇波

仲認得 G 知道歐冠盃決賽時我唔喺英國後好緊張,話如果英格蘭入咗決賽點算,咁咪冇得一齊睇囉!我當時嘅反應係「入到決賽先講啦!」同埋心諗英格蘭應該唔會入到決賽,但點估到波又真係圓嘅,英格蘭轆轆下又殺出重圍(條線其實算好易),準決賽有運又有實力,又真係俾佢入到決賽,而決賽當晚我喺比利時,冇辦法同 G 一齊睇波捧英格蘭。

準決賽呢晚,為咗一齊支持英格蘭,放工後撇低阿媽去咗搵 G,由於第二日就要考小提琴,又要放低雞蛋仔喺 G 度寄宿,所以又帶琴又帶狗咁出城搵 G。幸好呢晚英格蘭隊好生性,2:1 贏波殺入決賽!

阿媽就俾我撇低喺屋企,佢話當晚佢食杯麵咋。為咗陪男朋友睇波,獨留老母在家,仲要連隻狗都拎走埋,我都算不孝喇!

喺英國,足球係大事,對好多英國鬼佬嚟講(包括 G )捧英格蘭隊係天職,呢種國家身分認同與歸屬感,可憾我冇乜,或者解釋得清楚啲係感覺好複雜。捧香港隊就唔使講,我哋一樣有呢份心!但某國呢?細細個 97 前都會睇住阿爸阿媽捧某國女排,都會理解到有種「大家係同胞」、「血濃於水」嘅關係,到 97 後就更加唔使講,已經係「米已成炊」嘅關係,去到 2008 京奧,簡直係香港人對國家歸屬感嘅高峰期,都「生米煮成熟飯」咯,望都望你好我好大家好。點知十年過去,一個女人加一個殺人犯,故城變天,從此國家歸屬感歸零兼變負,見到日本隊贏咗仲高興啲時,就知自己心已死。所以,我好欣羨睇到 G 佢嗰種單純支持國家隊嘅心,無論英格蘭踢到悶死全世界球迷又好,臨尾絕殺贏波都好,鬧好讚好,佢都一樣支持自己國家。

酒店隔空捧英國

話明係英國大事,星期日呢日嘅歐冠盃決賽英格蘭有份踢喎,當然個個英國人都想去睇波,大型連鎖超級巿場 Tesco 仲即刻宣佈呢個星期日全線 Tesco 收早,俾啲員工早啲放工去睇波,嘩⋯德政呀!

呢日我人在比利時,G 就喺英國,二人隔空一齊睇波。緊張時齊齊大叫,失咗機會時又一同嘆氣咁,有伴睇波係更加增添樂趣。可惜係最後 2:1 輸波。但老實講,平心而論,西班牙真係踢得好好多,由分組賽開始 7 連勝,又有最年輕歐冠入球球員耶馬,全隊波控球、傳球都有水準,抵佢哋做「四冠王」,第 4 次奪走歐冠盃。

喺機場即興買咗件英格蘭波衫捧場,輸咗但無悔使咗啲錢,哈哈!

小提琴一級考試

星期四嗰日請咗日假,因為是日下午考小提琴,雖然只係一級貨仔,但始終係第一次,點都會緊張。

去到試場,眼前係一間教堂(St. Paul)同一片墓地,我冇諗過考試會喺教堂入面進行喎!仲要有咁多先人喺出面聽住??? G 話有啲試場會喺啲學校借地方,但佢個城呢就借呢間教堂,好特別。於是望住呢個咁神聖嚴肅嘅地方,我內心卻泛起一陣陣喜感,覺得喺教堂考琴好有趣。

入到去呢個小教堂,職員安排我哋喺門口隔離嘅一個小房間嘅「等候室」坐低等。考試前 10 分鐘,考生可以去 Warm-up Room 入面熱身練習下,但呢間房其實係教堂個廚房,只係喺廚房入面放咗部電子琴同譜架,一樣相當嘅格格不入。

G 當然就同我去做最後練習,練習時明明表現不錯,不過到真正考試時又真係會緊張失準。唉⋯⋯

考官係個笑容親切嘅女士,一口純正口音嘅英文好易聽得明,G 話所有考官嘅口音都係好好聽,未聽過有口音難明難聽嘅考官,但我事前當然都有幾分擔心,話晒考琴會有 Oral,聽唔明就 GG 啦!

一嚟就係拉考試三首歌仔先,第一首我揀首最易嘅,諗都無諗過自己會拉到錯晒,當然係失望,但亦明白自己好緊張,個心跳咗出嚟咁!但事後 G 話我雖然有錯,但全程無停低兼繼續去拉到最後,呢個係表演同考試嘅要點,俾人感覺你有音樂感同堅持 The show must go on 係最重要,所以佢話雖然呢首歌有啲失準,但並不算大災難。至於第二第三首歌係難啲嘅,但我都叫符合到自己平時練習水準咁完成,拉完呢兩首歌後,我嘅鋼琴伴奏,A.K.A 我嘅老師兼男友都有做口形話我「Well Done」,開心仔呀!

呢三首歌之後,G 就要離開考室(即係教堂個主禮堂),留返我同考官單對單。先考 Scale,考咗我至少 6–7 個 scale,相當多,但我都有拉到嘅,雖然速度唔太快。跟住就要我企去鋼琴後面,考官彈琴問問題同要我跟唱。除咗拍手我唔係十分肯定自己啱唔啱外(節奏感近乎零),其餘我都有信心自己答啱,而考完出到嚟,G 話聽到我拍手都有拍啱節奏,YEAH!

考試結果要等一星期,G 話合格就一定合格,始終只係一級貨仔,BB 班,要求好低,但就睇下考官俾咩分數,佢話最重要係睇教官嘅評語,要知道自己邊啲地方做得好,邊啲地方要再改進,咁先係重點。嘩,佢真係求學求真㗎喎!我係香港學生嚟㗎,基因入面求學就係求分數,我真係無咁諗過,但我亦認同佢嘅諗法先係真正學習嘅精神嚟嘅。

考試結果出爐喇

而今日(星期日),晏晝 G 由英國打電話去比利時搵我(WhatsApp call 啫),以為佢有咩緊要事,原來佢話已收到我嘅考試結果,所以第一時間打嚟通知我。

「你估下你攞咩成績?Distinction 呀!」

嘩!我自己都好驚喜!

G 話 100分合格,120–129 分 Merit,130–150 分就 Distinction,而我就僅僅以 131 分拎到 Distinction 級別。G 話幾多分都好,都係攞到考試中最高級別,仲話以我為榮,等我返英國再同我好好慶祝。唔知以為我拎咗奧運金𠻹呀!但鬼佬就係「鼓舞教育」,而事實上雖然只係一級貨仔,我都付出咗努力,係開心嘅!

「咁我都覺得,其實我自己付出咗咁多,有呢個回報都係值得嘅。」(抄小學生名語錄)

人在旅途比利時

成年後兩母女二人同行去旅行係一種挑戰,係一種磨練,都係一種修行。有機會再喺下篇周記解釋。

現正係旅程中間,6 日 5 夜比利時首都布魯賽爾親子之旅,我係零計劃咁上機,全靠 Google Maps 神通廣大,每日瞓醒先搵當日行程、車程。回想返以前未有互聯網同智能電話年代,嗰時孭住背囊歐遊先係真探險,而家真係科技為人類帶嚟便利。

送上少少旅遊相,下期周記再詳談布魯塞爾遊記。

雞蛋仔開心寄宿

呢幾日旅行,雞蛋仔就交咗俾 G,「男人女狗」相依為命。

鬼佬 G 一方面話雞蛋仔好乖,令一方面雞蛋仔曳時佢亦無訓示過,佢話雞蛋仔已經要同我分開,會掛住我,唔好再令佢情緒上再加壓力。慈父⋯所以佢隻老貓咁百厭。

意大利餐廳聚舊

最後分享呢個星期去咗曼城巿中心叫 Cibo 嘅意大利餐廳食飯,帶媽咪同我英國嘅朋友再見面。餐廳裝潢同食物水準都高,不過無諗到佢前身係另一間叫 Rosso 嘅意大利餐廳,即舊年同 G 周年紀念去過嗰間,一年間就轉咗手 lu… 但呢間而家更好味,推介!

(今集完)

埋嚟睇,埋嚟揀!CLAP多 49下!

多謝大家睇到最後,Medium 改制後,以「拍手」同「留言」去計算俾作者嘅稿費,如果篇文唔差,請幫忙多多拍手,可以拍足 50 下!

以下目錄係介紹呢期最新文章同推介其他舊文,歡迎嚟慢慢坐、慢慢睇。

--

--

貝星人
Chez moi, c’est la B

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。