【曼城周記】百忙中阿媽陪我

2024|W27

貝星人
Chez moi, c’est la B

--

周記,顧名思義,即記貝星人一周之事:一切大事、小事、有事、無事、心事、瑣事、無聊事。
水分偏多,營養欠奉,多屬長文,敬請慢用。

本周重點:
- 英國又換首相
- 照超聲波求安心
- 切斯特半日遊
- 逛Costco行超巿
- 睇波、教書、練琴
- 鬼佬G做大廚
- 唐人街食中餐

阿媽嚟咗英國踏入第二星期,由於要留返啲假期同佢過幾日去比利時去旅行,所以呢兩個無特別請大假,而係返工 or WFH,又要做嘢,又要兼職,又要煮衫洗飯,又要睇波,又要練琴,又要帶阿媽出去玩下見下人,生活何其充實,呢個星期生活一言以蔽之﹕攰。(攰多過忙)

媽咪今次明明已夏天到訪英國,但唔好彩係,佢到埗前一日曼城中喺廿幾度嘅「微熱浪」中,我都叫做拎咗把風扇出嚟吹咗一晚,亦拎咗個野餐盒去公園 picnic 下。但由媽咪飛嚟嗰日開始,日日落雨多個天晴,氣溫仲急降到12-13 度,慘慘豬,感受唔到英國夏天嘅美好,我架「紅馬」當然都無機會開篷俾阿媽 chill 下。

佢喺英國剩餘日子只有 4 日,希望有機會回暖多少少,太陽出多少少俾媽咪感受下英國嘅夏天。

英國換首相

啱啱呢星期英國大事當然係 7 月 4 日英國國會選舉投票日,未投都知工黨贏硬,但難得仲可以做選民去投票,亦係我喺英國第一次參與國會投票,我當然都有盡下持份者義務,投下我神聖一票!我投嘅候選人即使落敗,但投票都履行咗民主社會嘅精神,我亦希望我嘅一票可以表達出唔想國會只係一黨獨大或兩黨之爭,希望多啲唔同聲音喺國會入面。

G 對於喺英國嘅香港人熱心投票表示欣賞,佢話英國有唔少合資格選民都未必會去投票,覺得大家如果好似我哋咁珍惜手上一票會更好。

新首相上場今次已係英國 2 年嚟第 4 個首相,不論大家支唔支持工黨都好,對於新政府上任,我多少都抱有啲新希望,希望英國將來會更好,話晒至少未來幾年我都仲係喺度住,我當然希望英國好。至於香港,即使我已離開咗,但屋企人同好多朋友依然喺香港,當然亦希望香港好,但暫時就無乜希望。

票站職員﹕你隻狗今日喺邊?

今次我係放工後即去票站投票,去到登記時,票站職員竟然問我﹕

"Where is your dog today?"

--

--

貝星人
Chez moi, c’est la B

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。