【曼城周記】被逐

2021年|周記 W12

貝星人
Chez moi, c’est la B

--

Photo by Erol Ahmed on Unsplash
今個星期一爆鑊,呢篇周記主要係講呢隻鑊,當俾我呻下,真係家家有本難唸的經。貝星人周記,記一周之事,有水分,無乜營養,慢用喔!

本來今個星期篇周記就應該係講下同兩位長輩新同居生活新挑戰嘅,點知⋯⋯人生硬係充滿意外同驚喜。

嚟到英國都未夠一個月,【曼城周記】亦只係寫咗 3 篇咁大把,估唔到咁快就有事發生,唔通個天驚我技窮無嘢寫,所以送啲材料俾我出菜?

還記得我喺其中一篇【曼城周記】度叫大家估下我可以同我嘅伯父伯娘住到幾耐,一個月?兩個月?三個月?半年?

我真係傻豬嚟嘅,原來都未正式「一對二」同佢哋一齊三個人住過一日,我就已被逐離場。係,一日都無真正同住過,喺「英國梅窩」已爆鑊。

今個星期嘅周記,主要係講返呢單嘢。

都是燈塔惹的禍

星期一,「貝星人效應」天氣現象仍然生效,一早風和日麗到不得了,仲要唔大風。原定星期二細佬會放一星期假同我返曼城幾日,陪我置下傢俬、搞下其他手續嘢咁,所以我以為佢星期一都會返工,點知佢話晏啲先返,話帶我出去影相打下卡。

無錯!我話過要影「英國梅窩」(Holyhead)嘅名勝地標 — 燈塔!

於是細佬兩公婆就車我去打卡,睇下呢個燈塔、睇下全英國最長嘅地方名嘅火車站、睇下羊仔馬仔同兔仔,望下天、望下海,張張相影出嚟都靚到死,好寧靜好優美嘅環境,有我喜歡嘅藍天,又有我鍾意嘅動物,好美好嘅星期一。

就係呢個燈塔惹的禍!

「人物關係表」可睇返 W11 篇周記:

兩老嘈交

--

--

貝星人
Chez moi, c’est la B

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。