那些年,我在 CS 走過的日子

還蠻慶幸曾經有過這麼一份厭惡性工作

貝星人
Chez moi, c’est la B

--

Photo by Quino Al on Unsplash

「X 你老母 XXX!你間公司正 X街!」
(我媽咪嗰陣好忙……但啲客講粗口我係會禮貌地話佢知我會收線。)

「你賠 $200 coupon俾我?我 honeymoon呀!我一刻春宵只值$200?!」
(呢個人寫信時都話自己度蜜月一刻春宵值千金,知喇知喇,春宵好貴!)

「其實我都唔應該鬧你,讀完大學出黎賺嗰 8千蚊人工都已經夠可憐,仲要日日俾人打上嚟 X!(奸笑)」
(我夠知我遇着你係慘,唔使提我,同埋我人工有$9000,加埋津貼有$9500!)

「英小姐,我祝你今晚就俾人姦殺呀!」
(呢個客係女人,分行領隊話佢好醜樣,而佢投訴領隊抽佢水,但咒我俾人姦殺做乜啫?非禮係應該報警,唔係打去投訴!)

「Sorry!我唔知點解一嬲就講英文。」
(呢位先生教書嘅,之前用啲好港式 Chinglish 係咁鬧我。律師呀教師呀醫生呀,專業人士一投訴都係特別衰。)

「我老婆只係想搵一個無中國人嘅地方啫!你哋無咪講囉!」
(如果有呢個地方麻煩介紹返俾我!呢個人叫做係當年會成日喺電視見到嘅人,所以佢自覺係名人咁,成個 case佢其實不在現場,但代老婆打嚟嘈。)

「我同你講,我識得李XX,我其實可以直接搵佢。」
(都係上面嗰個新聞男主播。我同上司講﹕「個客好怪,猛話自己識得李XX,我都唔知係邊個」,我上司﹕「李XX 係你老闆呀!XXXX Lee呀!英小姐!」我真係十下十下。)

「唔好叫我馮小姐,叫我馮律師。同埋你知唔知平時同我傾一個鐘係要俾$5000?」(喂呀!係你打嚟投訴,唔係我打俾你傾偈㗎!)

「我想投訴個領隊個口好臭囉!」(ok,我叫佢刷密啲牙啦!)

「佢(領隊)嗰對尖頭鞋,肉酸到呢……真係頂唔順囉!」(55555)

(其實都有客讚我嘅,話我個名好似花咁靚喎 XDDD,亦有好客同無辜客……但打得上嚟都係怪獸多。)

CS - Customer Service = 客戶服務 =處理投訴

以上種種經典對白,recall出來還是記憶猶新,原聲聲帶重播一樣。

好一份「厭惡性工作」。
厭惡性的工作,不是很令人厭惡的性工作。(何德何能)

壓力很大的一份工作,記得即使下班或假期,手提電話響起,我接電話時會條件反射﹕「早晨,XX旅遊!」

--

--

貝星人
Chez moi, c’est la B

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。