都是我們的兒歌

Y2K﹕咩嘢叫兒歌?食得㗎?

貝星人
Chez moi, c’est la B

--

某日,兩個人傾開偈。

友﹕「你去咗英國都未夠 2 個月。」

我﹕「但感覺好似過咗嚟好耐,地球依然天天轉。」

友﹕「每六十秒就有一分鐘過去。」

我﹕「有首兒歌﹕一分鐘有六十秒。」

友﹕「邊個唱?(熊熊兒童合唱團)」

佢都係 80後,但細我 6 年,聽歌同睇電視呢啲,細 6 年就可以爭好遠,忽然有代溝。

但傾開呢個話題,令我勾起啲兒時兒歌回憶,有好多首都好深入我心,有啲就好洗腦,而家睇卡通片好似已無咗「兒歌」呢樣嘢。

以下呢啲歌又係咪你哋成長嘅兒歌呢?
如果聽到有感覺,就即係開始老喇,哇哈哈!

說起來,其實我好唔鍾意睇兒歌金曲頒獎典禮,我覺得悶。

《十分鐘》熊熊兒童合團

九分鐘再六十秒、九分鐘再六十秒

原來首歌叫《十分鐘》。

原來句歌詞係﹕

九分鐘再六十秒、九分鐘再六十秒
變出快樂悶也消
九分鐘再六十秒、九分鐘再六十秒
踢走困惑最重要

呢首其實我無感,不過《閃電傳真機》成日播,都叫記得咁囉。

《足球小將》張衞健

--

--

貝星人
Chez moi, c’est la B

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。