Bi bu eksikti

elif
Ciddi Geyik
Published in
2 min readApr 24, 2015

Tumblr’da ve Flickr’da neredeyse 4 yillik, Blogger’da 2 yillik ve daha nice Twitter acma kapama (Medium icin yeni hesap acma durumunda kaldim, Allah’im sen kullandirtma!) seruvenlerimden sonra evet, bi bu eksikti Seyma! Genel olarak bu tarz siteler buldugumuzda ilk birbirimize haber ucurdugumuzdan ve bu sitelerde birbirimizin en sadik takipcileri oldugumuzdan, Seyma’yi dunyada burada bensiz birakamazdim! Ayrica kullanici ismim sadece ‘elif’, yani kanim isindi sana Medium.

Evet merhaba, adim Elif. Sabahtan beri yataktan kalkmadim, su an acim birazdan sandvic yicem, yaziya baslayali da 30 dk oldu; yani bu konuda yetenegim yok, cumlemi bitirmem icin feci efor sarfetmem gerekiyor, neden anlamiyorum, ustelik Turkce karakterim de yok goruntu hosuma gitmiyor. Aah aklima gelmisken gecen Alman klavyesinde (Evet Almanlar, kendi klavyelerini kullaniyolar ve ‘z’ ile ‘y’ yer degistirmis, neden yani neden gozunu seveyim!) Turkce yazdiktan sonra bi site buldum, yazimi duzeltti.

Bunun bir tanisma yazisi mi olacagindan ya da ileride kullanmaya devam edersem Medium’a aklina basindaki Elif’i mi yoksa sacmalayan Elif’i mi tanitsam pek emin degilim. -Sonra edit’leriz canim.-

Ama yine de kendimi tanitayim. Bi dakika yukarida baslamistim aslinda, neyse.

Adim Elif. Muhendislik ogrencisiyim, neden hala cozemedim. Almanya’da Erasmus ogrencisiyim ve su aralar bundan cokca bahsedebilirim. Sikca basim agrir bknz: neden bu kiz yataktan cikamadi bugun. Golden hour’i (belirtme ekimi alicak bu simdi? -i mi -u mu?), spagetthi’yi (ki istisnasiz her gun yiyorum), cayi, uzun kahvaltilari (“All happiness depends on a leisurely breakfast.”), gezmeyi, fotograflari ve apperantly sacmalamayi cok severim.

--

--