Geyik’e Merhaba!

Şeyma
Ciddi Geyik
Published in
1 min readMay 3, 2015

Geyik’e hoşgeldiniz efenim, ya da hepimiz Medium’a hoşgeldik diyelim. Kervan yolda düzülür dedik, adını şimdilik Ciddi Geyik koyduk. Hem içi çok boş olmayan, ciddili geyik hem de hani ciddi ölümüne geyik manasında. Nasıl işimize geliyorsa artık. Başlığın altını biz dolduracağız.

(Aslında sadece geyik koyacaktık da, medium tek isimle dergi açmaya izin vermediği için bir sıfat bulmaya zorladı bizi.)

(Biz’li konuşuyor olmamın sebebi giriş yazısının ciddiyetine kendimi kaptırmamdandır. Bilinçaltımda kendime saygı duyuyor olduğum için de kendime siz diye hitap ediyor olabilirim tabi. Neyse.)

Dergimizi açtık manasında bir selam çakmış olayım. (Dergi de doğru tabir mi bilmiyorum, medium publication’ı işte.) Giriş yazısında başka ne yapılır bilemedim şimdi. Geyik’in misyonu ve vizyonunu yazacak değiliz. (Yine çoğul konuşmaya başladım. Kendime saygı ;))Derginin vizyonu olmadığından değil de neoliberal bir dil kullanmak istemediğimden yazmıyorum onları deyip geçeceğim. Fakat ruhumuzda akademisyenlik var. En azından bir anafikir verelim:

Ne olursan ol yine gel, ne yazarsan yaz yeter ki yaz.

Olayın genel olarak mantığı bu. Bir de böyle bol interaction’lı (commentli responselu, filmli, şarkılı, fotoğraflı) bi’ medium kültürü oluştursak çok güzel olmaz mı?

İlgilenen başka arkadaşlar da varsa irtibata geçelim, yazar olarak ekleyeyim. Şu anki yazarlarımızdan da en azından bir merhaba yazısı bekliyoruz. (No pressure.)

Yours sincerely,

Şeyma.

Bu fotoğrafı da yıllar önce bir hayvanat bahçesinde çekmiştim. Duygusal olarak bağlandım küçük züreyfaya. Burada da kullanmak istedim.

--

--

Şeyma
Ciddi Geyik

roka, my friend, is way delicious than french fries- iktisat bölümünde, sosyoloji okuyor, antropolog olmak istiyor- boun