Італійська мова — вчимо самостійно!

Alla
City with Comfort
Published in
2 min readAug 18, 2017

Усі охочі вивчити італійську давно подивилися всі відео Поліглота і зрозуміли, що цього їм мало або ж зупинилися на досягнутому.

У моїй практиці вивчення мови я використовувала різні методики: навчалася в школі, навчалася самостійно, запитувала носіїв мови про все, що не зрозуміло, лекції з граматики слухала на ютубі, потім робила вправи. Перевіряв усе носій мови. Ну і звичайно ж помилялася, спілкувалася, спілкувалася і ще раз спілкувалася.
У підсумку на сьогодні я говорю на рівні B1-B2 і продовжую вчитися.

Рекомендую дивитися відео носіїв мови, так у вас буде сформовано правильне розуміння вимови слів.

Карта діалектів в Італії

Пропоную мій ТОП 3+ YouTube каналів з італійської мови:

Learn Italia with Lucrezia

Якщо ви знаєте англійську, то знайдете багато відповідей на питання про побут італійців (особливо римлян), традиції, повсякденне життя і граматику простими словами.

Simone Fiorini

Італієць, який переїхав до Південної Америки. Мені дуже подобається його підхід у поясненні граматики. Дає вправи. Тут я додала відео з простою вправою — словник їжі. Думаю, що це актуально для всіх.

Tom Weilà

Італієць, який живе у США. Просто розповідає про правила, нюанси мови. У нього свій стиль, але за простотою схожий на Лукрецію.

Крім відео, поділюся корисними сайтами

Спряженням дієслів:

І наостанок поділюся одним із фільмів чудового італійського актора Totò. Ви тільки послухайте яка мова!

P.S. Не забувайте, що кожна мова потребує практики. Щасти!

--

--