Ciz.io Bugün InnoCampus’teydi

Yakup Bayrak
Ciz.io Haberler
Published in
2 min readJul 21, 2016

--

Bir gece öncesinde OHAL ilan edilmiş bir ülkede yaşarken, gün ışıyıp da sabaha uyandığımda, geleceği tasarlayanların arasına katılıp, sanki makro ölçekte bir kriz yaşanıyormuş gibi değil de tam aksine, “Asıl şimdi bizlere daha çok iş düşüyor” savunucusu bir ruh haline bürünmek, inanın hiç kolay değil. Ama mümkün. Gün, gerçekleri görmezden gelmeyi ya da onlardan korkup kaçmayı düşünmek yerine onlarla dans edebilmeyi (en azından) denemeyi tercih etme günü…

Bugün, Innomate kurucularından Memet Ünsal’ın davetiyle, Ciz.io’nun hikayesini ve Growth Hacking hakkında bildiklerimi dans edebilenlere aktarabilmek için Şile’deki InnoCampus’deydim…

Ciz.io ile InnoCampus’un tanışıklığı yakın bir geçmişte, Ciz.io Meetup İzmir’de gerçekleşti.

Memet’in anlattıklarını dinlediğimde, öncelikle etkinlenmiş ve (itiraf edeyim) ilk olarak “Hah, benim gibi bir deli daha” diye içimden geçirmiş olsam da aşağıdaki videoyu izlediğimde, o “etkilenme” yerini, çok hızlı bir şekilde “hayranlığa” bıraktı.

InnoCampus Tanıtım Videosu

Amacımız, Türkiye’nin her bölgesinden farklı şehirlerdeki üniversitelere giderek, gençlere girişimciliğin her aşamasında ihtiyaçları olan araçları öğretmek, cesaret vermek ve destek alabilecekleri kişi ve kurumlarla tanıştırmak.

Ben de bugün onlara, hem DAM Startup Studio’nun ve Ciz.io’nun girişim hikayelerini, hem de Ciz.io 3.0'da gerçekleştirmeyi hedeflediklerimizi, işin içerisine biraz da Growth Hacking bilgisi katarak aktarma fırsatı buldum. Ciz.io kullanarak iş modellerini ve yalın kanvaslarını tasarladıklarını öğrenerek gururdan yamuldum. Projelerinden olduğu kadar, girişimcilerin gözlerindeki ışıktan umutlandım. Ciz.io ile ilgili birçok methiye, yeni özellik isteği ve (oldukça nazikçe ifade edilmiş) serzeniş :) ile ofise geri döndüm.

Tüm katılımcılarla birlikte uçuşa geçiş anımız

Girişimcinin dostu girişimcilerin, girişimciliğin en büyük ateşleyicileri ve yorulmak, bıkmak ve tükenmek bilmeyen işçileri olduğuna bir kez daha kanaat getirdim.

InnoMate kurucuları, Emre Severoğlu, Memet Ünsal ve Serhat Doğan’a, bu zor günlerde bana da ilham verdikleri için teşekkür ediyorum.

InnoCampus Blog’u takibinize “ilham kaynağı oluşumlar” etiketiyle alın. Ben öyle yapacağım…

--

--

Yakup Bayrak
Ciz.io Haberler

System Designer. Founder of DAM Startup Studio, SHERPA, SHERPA Blog and Ciz.io https://yakupbayrak.com