Solidity ve Ethereum Eğitimi Hakkında

Mert Susur
Codefiction
Published in
2 min readNov 1, 2017

2 gün sürecek olan ve online olarak gerçekleşecek Ethereum ve Solidity eğitimi hakkında bilgi almak için tıklayın.

Biliyorum biliyorum, son yazımdan bu yana epey oldu ve arada bir de Ethereum buluşması geçti ve hakkında rapor bile yazamadım. Ama merak etmeyin tembellik yapmıyorum. Hatta Onur’un da İstanbul’a dönmesiyle daha da fazla çalışıyoruz diyebilirim.

Neyse geyik yapmayı bırakıp konuya bu yazının amacına geri dönelim. Onur ile birlikte üniversite ve lise öğrencilerine özel bir eğitim hazırladık. Eğitimi ücretsiz bir şekilde öğrencilere ve Patreon destekçilerine sağlayacağız. Yaklaşık üç saat sürecek online eğitimde Ethereum’dan, EVM’den ve Solidity’den bahsedeceğiz. Günün sonunda ise hedefimiz katılımcıların akıllı kontrat yazabilmesini sağlamak.

Peki neden yapıyoruz bunu?

Cevap aslında çok basit, Türkiye’de teknolojinin ilerlemesini ve bu konuda olabildiğimiz kadar destek olmak istiyoruz. Ancak bu eğitime de sadece bu işe hevesli ve meraklı öğrencilerin katılmasını istiyoruz. Kimse alınmasın ama para kazanmak için yatırım tavsiyesi isteyenlerden yorulduk. Bu eğitimde de bu konuda asla ve asla konuşmayacağız.

Nasıl katılırım?

Eğitim için açtığımız sitemize girerek kaydınızı nasıl yapacağınız hakkında yeterli bilgiye erişebilirsiniz.

Nasıl çalışıyor şu akıllı kontrat?

Bunu incelemek için iki opsiyonunuz var, ya Rinkeby üzerindeki 0xaef70b0d7da2654b0f73285854d0e694b6a7d8bd adresli akıllı kontratımıza göz atabilir ya da github üzerindeki repository’mize gözatabilirsiniz.

Başka neler var?

Başka şeyler tabi ki var! Hiç olmaz mı? Örneğin Garanti Partners’daki Blockchain ve Ethereum seminerinin videoları youtube/codefiction kanalında yayınlandı mesela. İzlemek için fırsatınız oldu mu?

--

--