Ciąg dalszy wyników naszej ankiety: Wasze ulubione cytaty!

Aleksandra Michalak
#cojaczytam
Published in
2 min readNov 12, 2018

Cześć! Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić Wam kolejne odpowiedzi z naszej ankiety, tym razem odnośnie ulubionych cytatów z wybranych przez Was książek. Odpowiedzi uzbierało się bardzo dużo, dlatego niestety nie jesteśmy w stanie wstawić tutaj wszystkich, jednak jeżeli jesteście nimi zainteresowani zapraszamy na naszą stronę cojaczytam.pl

Piotr, lat 18
Ulubiona książka: ,,Kubuś Fatalista i Jego Pan” autorstwa Denisa Diderota
Ulubiony cytat: “mam serce, ale chowam je na lepszą okazję. Kto zbyt hojnie szafuje tym bogactwem, tyle go roztrwoni wówczas, gdy trzeba było oszczędzać, że mu zabraknie w porze, gdy trzeba być rozrzutnym…”

Adam, lat 17
Ulubiona książka: ,,Nazywam się Czerwień” autorstwa Orhana Pamuka
Ulubiony cytat: “Według mnie delikatność nie objawia się w słabości i subtelności, lecz w zdecydowaniu i sile woli”

Izabella, lat 18
Ulubiona książka: ,,Skaza” autorstwa Cecelii Ahern
Ulubiony cytat: ,,Kiedy byłam mała, zawsze uważałam, że aby uciec, trzeba wstać i zacząć biec, jak robią dzieci w filmach. Nienawistny krzyk, trzaśnięcie drzwiami, potem bieg. Dowiedziałam się jednak, że wielu ludzi ucieka, choć nigdzie się nie rusza.”

Sprawdź więcej cytatów na cojaczytam.pl

--

--