Adrian Jonklaas: “Я вітаю вас, каб вы паглядзелі за межы шуміхі, якая атачае свет крыптаграфіі, да дадзеных”.

Mary
Covalent
Published in
4 min readApr 13, 2021

17 САКАВІКА 2021 г.

Калі я ў лютым прагуляўся з Ганеш у парку Роберта Бернабі, маім намерам было дагнаць сябра і таварыша па тэхналогіях. Я нават не ведаў, што гэта прывядзе да таго, што я далучуся да Covalent, кампаніі па аналітыцы дадзеных ракетнага карабля, якую Ганеш, Леві і сабраная імі каманда rockstar ствараюць толькі праз некалькі тыдняў.

“Вы сумуеце па крыпта-індустрыі?”

Хоць прагулка была няўдалай з пункту гледжання пошуку міфічных істот, якія мастак Нікі Льюіс пабудаваў і размясціў вакол парку Роберта Бэрнабі, удалося даведацца пра неверагодны імпульс, які Covalent нарабіў у другой палове 2020 года пасля пошуку рынку прадуктаў падыходзіць падчас DeFi Summer з іх уніфікаваным API для дадзеных блокчейна, якія сілкуюць некалькі кашалькоў і DApps. Ганеш растлумачыў, што Covalent за шэсць месяцаў вырас з нуля да ліку кліентаў, а з каманды двух заснавальнікаў — да дваццаці. Я быў вельмі рады свайму сябру, бо ведаў цяжкія гады, якія папярэднічалі, калі Covalent было занадта рана, калі іх прадукт чакаў, пакуль рынак дагоніць.

Ганеш звярнуўся да мяне і спытаў: “Вы сумуеце па крыптабудаванні?” Я зрабіў паўзу.

Пасля выхаду з кампаніі FinTech / RegTech, якую я заснаваў у 2018 годзе, я працягнуў прадпрымальніцкі шлях, але нічога не пабудаваў у крыптаграфіі. Я назіраў, як самыя грубыя каманды, такія як Covalent, выжываюць на мядзведжым рынку і выходзяць на другі бок з моцнай прадукцыяй, прыцягненнем рынку, прыцягнутымі і расце супольнасцямі і фінансаваннем. Я назіраў за кембрыйскім выбухам праектаў і эксперыментаў DeFi летам 2020 года, якія рэалізавалі некаторыя абяцанні паралельнай дэцэнтралізаванай фінансавай інфраструктуры (напрыклад, сацыяльныя токены і аб’яднанае страхаванне).

У выніку я даў Ганешу дыпламатычны адказ. Вядома, я сумаваў па будаўніцтве прадуктаў і кампаній на мяжы тэхналогій і фінансаў. І, натуральна, я не прапусціў шалёны ажыятаж і некаторыя эскізныя аспекты прасторы. Але будаўніцтва на няспыннай грамадскай інфраструктуры было будучыняй. І спатрэбілася прамежкавае праграмнае забеспячэнне для аналізу дадзеных, каб адцягнуць каштоўнасць аналітыкі ўніз ад распрацоўшчыкаў і навукоўцаў дадзеных, якія праводзяць аперацыі дэкадавання і ETL, для бізнесменаў і маркетолагаў, якія задаюць пытанні, якія маюць дачыненне да сваіх кліентаў і рынкаў, і правяраюць свае гіпотэзы з лёгкадаступнымі дадзенымі.

На наступны дзень пасля прагулкі Ганеш запрасіў мяне стаць фінансавым дырэктарам і кіраўніком даследаванняў у Covalent. Я быў на падлозе.

“Які гонар, улічваючы каманду”, — была мая першая думка. Мае другая, трэцяя і чацвёртая думка былі пра тое, як я мог бы дапамагчы камандзе пабудаваць “дэцэнтралізаваную Сняжынку” (у якасці кіраўніка па развіцці экасістэм Эрык Эшдаун любіць апісваць тое, што мы робім). І адным з найбольш прывабных аспектаў пазіцыі, якую мне прапаноўваў Ганеш, было стварэнне навукова-даследчага аддзела сусветнага ўзроўню, каб забяспечыць каштоўнасць для ўсё большай колькасці фінансавых аналітыкаў і даследчыкаў ад Уол-стрыт да Далал-стрыт, якія займаюцца крыпталогіяй. Стварэнне даследчай групы і функцый — гэта тое, чым я займаўся і раней (сярод іншага, у сферы нерухомасці, гасціннасці і рознічнага гандлю), і гэта была мая мара з моманту ўступлення ў блокчейн-індустрыю ў 2017 годзе.

«Я вырашыў. Гэта праца была зроблена для мяне ”

Першым твітам, які я размясціў у Twitter, была мадэль ацэнкі DCF для токенаў з прэтэнзіяй на грашовыя патокі, якія налічваюцца ўладальнікам у сетцы, якую я часткова стварыў для навучання сябе і ўсіх, хто клапаціўся пра асновы кошту токенаў з фінансаў перспектыва эканомікі. З таго часу адбылося жыццё, і я часова адцягнуў увагу ад захапляльнага свету “токеномікі”, “дызайну механізма” і “DeFi” — новых уласцівасцей і паводзін суполак, якія выкарыстоўваюць прыпынкі вакол ідэнтычнасці / акаўнтаў, якія не спыняюцца, не паддаюцца цэнзуры, кампазіцыі. , лічбавыя адзінкі кошту і лічбавыя ісціны (стан).

Сверб вярнуцца да высновы пра рынкі з дадзеных блокчейна з’яўляецца пераканаўчым і неадольным. І хоць я пачатковец у выкарыстанні Python для аналізу дадзеных, я гуру ў аналізе плоскіх дадзеных у Excel і Google Sheets. Атрымліваць практычныя дадзеныя і адказваць на пытанні на цікавыя тэмы, такія як рост DEX на новых ланцужках L1 і L2, паколькі плата за газ на ўсплёску Ethereum і сапраўдныя экалагічныя выдаткі на выдачу NFT на Ethereum хвалююць мяне (сачыце за маім наступным паведамленнем у блогу! ).

Мой розум быў прыняты. Гэта праца была зроблена для мяне. Дуга маёй кар’еры пачалася з дадзеных, працягвалася з дадзенымі, і, несумненна, скончыцца дадзенымі: падчас завяршэння магістратуры ў Baylor я выкладаў статыстыку для старэйшых студэнтаў біялогіі, якія навучалі іх выкарыстанню SPSS для правядзення праверкі гіпотэз і ANOVA; маёй першай працай у Дубаі было правядзенне апытанняў тысяч пакупнікоў, каб зразумець іх дэмаграфію і паводзіны пакупнікоў для аператараў гандлёвых цэнтраў; маё дзесяцігоддзе працы ў сферы рэальнай нерухомасці было падмацавана даследаваннямі, аналізамі і мадэлямі; у адной з заснавальнікаў кампаніі па кадравых тэхналогіях мы працуем з дадзенымі аб разнастайнасці і ўключэнні, у тым ліку забяспечваем шырокую інфармацыйную панэль візуалізацыі, каб дапамагчы арганізацыям прасунуцца па шляху да капіталу.

Пачынаючы з Covalent, я вітаю вас, каб вы паглядзелі за межы шуміхі, якая атачае свет крыптаграфіі, да дадзеных. Дадзеныя блокчейна не могуць ляжаць, паколькі стан гарантаваны хаця б да канчатковасці (звычайна гэта актуальна толькі ў вельмі кароткатэрміновай перспектыве). У Covalent ёсць бясплатны API і простая інструкцыя, якая дазваляе некадарам, як я, загружаць дадзеныя блокчейна ў выглядзе CSV-файлаў, каб яны маглі далей аналізаваць у электронных табліцах альбо інструментах візуалізацыі дадзеных. Гэта выдатная спасылка для пачатку — гэта тая, якую я выкарыстаў: https://www.covalenthq.com/docs/learn . Не саромейцеся звяртацца з любымі пытаннямі. Мы ствараем інклюзіўнае і чулае супольнасць і верым у прадастаўленне рэсурсаў для павышэння ўзроўню тых, хто хоча вучыцца.

Пра Covalent

Covalent прадастаўляе ўніфікаваны API, каб забяспечыць поўную празрыстасць і бачнасць актываў ва ўсіх сетках блокчейна. Фірмовая тэхналогія Covalent дазваляе “без кода” рашэнне, якое вырашае мноства выпадкаў выкарыстання кашалькоў, біржаў, апекуноў і падаткаабкладання. API дазваляе лёгка атрымаць доступ да дадзеных, якія нармалізуюцца, уніфікуюцца і з’яўляюцца дэталізаванымі.

Twitter: @Covalent_HQ
Telegram: https://t.me/CovalentHQ
Discord: https://discord.gg/M4aRubV

Adrian Jonklaas

Фінансавы дырэктар, Covalent

Twitter: @Covalent_HQ
Telegram: https://t.me/CovalentHQ
Discord: https://discord.gg/M4aRubV
Web: https://www.covalenthq.com/

--

--