Rohit Tandon: “Я гатовы дапамагчы стварыць наватарскія прадукты”.

alias
Covalent
Published in
3 min readApr 19, 2021

17 ЛЮТАГА 2021 г.

Я сустрэў Ганеша праз агульнага сябра ў SFU. Тады мы былі проста фантазёрамі з шырока расплюшчанымі вачыма. Навучанне і паглынанне ўсяго, што адбываецца вакол нас. Хутка прайшоўшы некалькі гадоў, я працаваў з Blast Radius, і Ганеш спрабаваў свае сілы ў сацыяльных гульнях. Аднойчы ў пятніцу некалькі з нас сабраліся за півам, і тады я перадаў Ганешу сваю старую візітоўку. У тыя дні ён арандаваў пісьмовы стол у офісе “Мыслячай малпы”. Пазней тая ж візітная картка ўладкавала мяне на працу ў “Мыслячай малпе”, і мы апынуліся ў адным офісе. На працягу наступных 2 гадоў я бачыў, як Ганеш працаваў і заставаўся няўмольным.

“У мяне ёсць магчымасць вызначыць рэвалюцыйную тэхналогію …”
У 2013 годзе, калі я вывучаў некаторыя новыя магчымасці, я звярнуўся да Ганеша, каб даведацца, ці патрэбны яго стартап у той час у дызайнеры. Паколькі яны былі ў асноўным серверным прадуктам, дызайнер не меў патрэбы адразу. Мы дагналі званкі і ў выніку пайшлі рознымі шляхамі, калі я пераехаў у Індыю ў наступным годзе.

Праз пяць гадоў мы наткнуліся адзін на аднаго на эскалатары ў гандлёвым цэнтры. Я толькі што вярнуўся ў Ванкувер і працаваў з Apply Digital, Ганеш працаваў над Covalent. Мы абмяняліся нумарамі і планавалі дагнаць. У нашым напружаным жыцці мы так і не змаглі нагнаць упушчанае, але я сачыў за Covalent праз LinkedIn. У 2020 годзе, прачытаўшы пра раўнд збору сродкаў Кавалента, я павіншаваў Ганеша. Яго гады мітусні і нястомнага станаўлення пачалі акупляцца, і Ковалент паступова набіраў хуткасць.

У апошні тыдзень 2020 года мне патэлефанаваў Ганеш, і мы паразмаўлялі. Мы дагналі і пачалі размаўляць пра Кавалент. Ён хацеў выбраць мой мозг і даведацца, як уключыць дызайн і палепшыць брэндынг у сваёй кампаніі. Ён хацеў даведацца, як дызайнерскія агенцтвы працуюць са стартапамі і як яму гэта рабіць. Адно прывяло да іншага, і ў выніку я пайшоў у Covalent на пасаду кіраўніка дызайну.

Цяпер у мяне ёсць магчымасць вызначыць рэвалюцыйную тэхналогію, адначасова вучачыся. Свет Blockchain і Cryptocurrency для мяне новы, аднак я гатовы дапамагчы стварыць з Ganesh наватарскія прадукты. Яго гады няспыннага пошуку не толькі натхняюць, але і заражаюць. Пасля ўсіх гэтых гадоў я з нецярпеннем чакаю працы з Ганеш і таленавітай камандай Covalent!

Пра Covalent
Covalent выкарыстоўвае тэхналогіі вялікіх дадзеных, каб стварыць сэнс з сотняў мільярдаў кропак дадзеных, даючы дзейсную інфармацыю інвестарам і дазваляючы распрацоўшчыкам размяркоўваць рэсурсы для мэтаў з большай карыснасцю ў рамках сваёй арганізацыі. Замест таго каб карпатліва атрымліваць дадзеныя з невялікай купкі ланцужкоў, Covalent аб’ядноўвае інфармацыю з дзясяткаў крыніц, уключаючы вузлы, ланцужкі і каналы дадзеных. Затым API Covalent прадастаўляе канчатковым карыстальнікам індывідуальныя дадзеныя па кашальку, уключаючы бягучыя і гістарычныя паказчыкі інвестыцый для ўсіх тыпаў лічбавых актываў. Самае галоўнае, што Covalent вяртае гэтыя дадзеныя хутка і паслядоўна, уключаючы ўсе адпаведныя дадзеныя ў адзін інтэрфейс API.

Каб даведацца больш пра Covalent наведайце — covalenthq.com.

Далучайцеся да абмеркавання ў нашых суполках:

Twitter: @Covalent_HQ

Telegram: https://www.covalenthq.com/telegram/

Discord: https://www.covalenthq.com/discord

--

--