Onze tips en tricks voor TikTok, ontdekt op de pot

Niels viel in een put vol TikToks, kroop er wijzer uit en maakte daar een video over.

Niels T'Joen
Creative Lab
1 min readApr 10, 2020

--

Hallo! Ik ben Niels en ik werk sinds 2019 bij het Creative Lab als digital creative. Vroeger was ik financial accountant, maar dat is niet belangrijk. Wat wel belangrijk is, is TikTok.

Ik wou uitvlooien wat TikTok is en wat we allemaal moeten weten over deze Chinese app, dus keek ik bij elk toiletbezoek een shitload video’s. Het duurde niet lang voor ik er zelf een paar begon te maken en heb daaruit wat tips en tricks gehaald.

Wat doe je beter niet en waarmee kan je scoren?

Al mijn inzichten vind je in onderstaande ‘How To TikTok’ video van 3 minuten.

(Ik ben ondertussen wel naar de kapper geweest.)

Mocht ik je tijd verspild hebben, gelieve dan een boze comment achter te laten.

Groetjes!

--

--